Masina pe care Ford o construieste in Romania, la Craiova, a primit un facelift major. Noul model nu mai ofera decat motoare in trei cilindri, cu capacitatea de 999 de centimetri cubi. Cum arata in realitate

Masina pe care Ford o construieste in Romania, la Craiova, a primit un facelift major. Noul model nu mai ofera decat motoare in trei cilindri, cu capacitatea de 999 de centimetri cubi. Cum arata in realitate
  • Masina pe care Ford o construieste in Romania, la Craiova, a primit un facelift major
  • Noul model nu mai ofera decat motoare in trei cilindri, cu capacitatea de 999 de centimetri cubi
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, pana la sfarsitul acestui an, la preturi incepand de la suma de 28.500 de euro, versiunea imbunatatita a crossover-ului Puma a renuntat inclusiv la butoanele fizice ale climatizarii.

Anuntata cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de trei saptamani, inca din prma jumatate a lunii februarie, cea mai recenta iteratie a popularului Puma nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Explicatia: oferita la preturi ce pornesc de la suma de 28.500 de euro, varianta imbunatatita a modelului asamblat de Ford la Craiova, in Romania, se remarca atat prin design-ul complet redesenat al partii frontale, acolo unde lista atractiilor principale culmineaza cu farurile Dynamic Matrix LED proaspat aparute la orizont, cat si prin spoilerul spate revizuit subtil sau jantele din aliaj restilizate pentru o doza extra de prospetime.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, noua masina mizeaza pe un numar de doua display-uri diferite pentru afisarea tuturor informatiilor si detaliilor vitale, printre multiplele ingrediente demne de mentionat regasindu-se inclusiv un volan multifunctional, cu aspect in numai doua spite, tapiterie din piele, conexiune 5G, climatizare cu reglarea automata, instalatie audio de inalta fidelitate, de la B&O. Sub capota, cumparatorii vor putea opta pentru doar pentru celebrul propulsor 1.0 EcoBoost Hybrid, condimentat cu un sistem mild-hybrid la 48 de volti, acesta iesind in evidenta prin puterea de pana la 170 de cai, care se tradunce printr-un sprint de la 0 la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 7.4 secunde, au precizat oficialii companiei producatoare.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 4 Martie 2024