Noul Audi A6 Sedan a debutat oficial! Rivalul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class vine cu trei ecrane in bord

Noul Audi A6 Sedan a debutat oficial! Rivalul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class vine cu trei ecrane in bord
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile cu matrice de LED-uri, jantele confectionate din aliaj, stopurile cu tehnologie OLED, scaunele reglabile electric, cu functii de incalzire, racire, memorie, masaj, ori tapiteria realizata din piele. Cu precizarea ca acestora li se mai adauga atat un sistem de climatizare automata, cu control pe patru zone al temperaturii, cat si o instalatie audio de inalta fidelitate, cu boxe in tetiere.
Trimite unui prieten

Anuntat cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii curente, noul Audi A6 Sedan a renuntat, in cursul zilei de miercuri, la toate secretele sale de ordin tehnic si vizual. Cel mai aerodinamic vehicul cu propulsoare termice din istoria producatorului auto german, concurentul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class ofera trei display-uri in bord: unul pentru instrumentele de bord digitale, unul pentru sistemul de infotainment, unul pentru pasagerul din dreapta soferului.

Audi A6 Sedan

Audi A6 Sedan

Audi A6 Sedan

De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici farurile cu matrice de LED-uri, jantele confectionate din aliaj, stopurile cu tehnologie OLED, scaunele reglabile electric, cu functii de incalzire, racire, memorie, masaj, ori tapiteria realizata din piele. Cu mentiunea ca acestora li se mai adauga atat un sistem de climatizare automata, cu control pe patru zone al temperaturii, cat si o instalatie audio de inalta fidelitate, cu difuzoare in tetiere.

Caracterizat de o lungime de 4.999 de milimetri si un ampatament de 2.923 de milimetri, noul Audi A6 Sedan va fi disponibil, spre comercializare, in compania a trei variante diferite de motorizare, dupa cum anunta germanii prin intermediul fisei cu specificatii de ordin tehnic. Intr-o alta ordine de idei, adversarul modelelor BMW Seria 5 si Mercedes E-Class va pune la dispozitia cumparatorilor urmatoarele optiuni:

• un motor turbo in patru cilindri, cu capacitatea de 1.984 de centimetri cubi si 204 cai putere, pe benzina, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 8.2 secunde, o viteza de top de 244 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 6.9 - 7.8 litri la 100 de kilometri;

• un motor turbo in patru cilindri, cu capacitatea de 1.968 de centimetri cubi si 204 cai putere, pe motorina, servit alaturi de o unitate electrica de 24 cai putere in cadrul unui sistem mild-hybrid la 48 de volti, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 7.8 secunde (6.9 secunde pentru configuratia cu tractiune integrala), o viteza de top de 244 de kilometri pe ora (243 de kilometri pe ora pentru configuratia cu tractiune integrala), un consum mediu de carburant de 4.8 - 5.6 litri la 100 de kilometri (5.0 - 5.8 litri la 100 de kilometri pentru configuratia cu tractiune integrala);

• un motor turbo in sase cilindri, cu capacitatea de 2.995 de centimetri cubi si 367 cai putere, pe benzina, servit alaturi de o unitate electrica de 24 cai putere in cadrul unui sistem mild-hybrid la 48 de volti, solutie sinonima cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.7 secunde, o viteza de top de 250 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de 6.7 - 7.7 litri la 100 de kilometri.

Audi A6 Sedan

Audi A6 Sedan

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (46) Poze Audi A6 Sedan
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 30 Aprilie 2025