Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Cum arata in realitate

Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Cum arata in realitate
  • Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe!
  • Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, europenii nu vor avea la dispozitie decat doua optiuni mari si late. Cu marea batalie urmand a se da intre un ansamblu HEV si unul PHEV. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.

Anuntat cu mare fast si tam-tam acum mai bine de 13 saptamani si jumatate, inca de la sfarsitul lunii lui iulie, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Avand isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand abia de anul viitor, noul SUV asiatic se remarca - la nivelul departamentului exterior, in special prin forma patratoasa a caroseriei, care aduce aminte de off-roader-ul Land Rover Defender din Marea Britanie, insa nici blocurile optice, indiferent ca este vorba despre faruri sau stopuri, cu elemente stilizate sub forma literei H, aripile proeminente, acompaniate de jante din aliaj cu diametrul de pana la 21 de inch, dupa cate se mentioneaza in cadrul comunicatului oferit presei, ori nuantele cu finisare mata, acolo unde este cazul, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu nimic.

In cabina, de partea cealalta a portierelor, viitorii cumparatori vor descoperi - unele dintre aceste detalii fiind disponibile optional, contra cost, si un display color masiv, cu rama curbata, impartit intre ceasurile de bord digitale si sistemul multimedia de ultima generatie, o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, un volan cu aspect in trei spite si scaune actionate electric. Insotita de sapte locuri - ce se datoreaza ampatamentului generos, de aproximativ 2.815 milimetri, modelul cu pricina se mai bucura, la interior, si de tapiterie din piele, de guri de ventilatie ce se intind de la un capat la altul al plansei de bord, de difuzoare de inalta fidelitate. Cat despre optiunile specifice gamei de motorizari, masina cu lungimea de 4.83 metri a pregatit, daca vine vorba cumva despre piata auto din Europa, desigur, numai doua optiuni, ambele electrificate - si croite in jurul unui 1.6 T-GDI.

Este vorba - mai exact, despre un ansamblu hybrid cu 180 de cai putere, alternativa constand intr-un plug-in hybrid de 160 CP, dezvaluie fisa cu caracteristici tehnice. In functie de cum arata configuratia finala, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea - cu pedala de acceleratia la podea, fie in 9.5, fie in 9.1 secunde, ambele masini atingand ulterior o viteza de top de circa 180 km/h. Pentru moment, informatiile si detalii oficiale despre consumul mediu de carburant nu reprezinta decat un mister de proportii, singura certitudine constand in faptul ca persoanele de pe alte continente se vor putea delecta si cu o unitate turbo cu capacitatea cilindrica de 2.5 litri, pe benzina, ce dezvolta undeva in jurul a 281 de cai putere, astfel ca misunea 0 - 100 de kilometri pe ora se incheie in 8.0 secunde, iar acum vitezometrului isi continua incursiunea pana la 210 km/h.

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Hyundai Santa Fe - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (52) Poze Hyundai Santa Fe - Galerie foto
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Octombrie 2023