Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe! Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie. Galerie foto completa

- Nu este noul Land Rover Defender, ci Hyundai Santa Fe!
- Cea de-a cincea generatie a celebrului SUV asiatic debuteaza oficial cu trei randuri de scaune si un design patratos, inspirat de legendarul off-roader din Marea Britanie
- Galerie foto completa
Sub capota, cumparatorii vor avea de ales intre un sistem de propulsie HEV si unul PHEV - ambele solutii avand ca punct de plecare un motor turbo de 1.6 litri, pe benzina.
Dezvelit intregii planete acum mai bine de opt saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii lui iulie, cel mai recent Hyundai Santa Fe din istorie a revenit - de curand, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: asiaticii au oferit recent, chiar pe parcursul zilelor precedente, zeci de imagini noi, nemaivazute, de la exteriorul si - totodata, din cabina modelului cu trei randuri de scaune, plus un design patratos, inspirat de legendarul off-roader Land Rover Defender din Marea Britanie.
Insotita atat de o lungime de aproximativ 4.83 metri, cat si de un ampatament care masoara undeva in jurul a 2.815 milimetri, respectiva reteta continua continua cu o larga varietate de elemente premium, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv un display curbat masiv - impartit in doua zone diferite de lucru, scaune ventilate, volan incalzit, instalatie de climatizare cu propriul ecran, de 6.6 inch, cheie digitala, tava de sterilizare UV-C.
Pretul de vanzare nu reprezinta, pentru moment, decat un mister si o necunoscuta uriase, un comunicat pus anterior, odata cu premiera mondiala, la dispozitia presei de specialitate dezvaluind - in schimb, ca cea de-a cincea generatie a celebrului SUV sud-coreean va ajunge pe pietele din Europa in doua versiuni electrificate. Conform documentului cu pricina, marea batalie se va intre un ansamblu HEV si unul PHEV, ambele variante folosind - ca punct de plecare, o motorizare 1.6T GDI.


