Oficial: Cea mai noua masina de la Audi e de cinci ori mai rara decat un Bugatti Chiron. Cum arata in realitate

Oficial: Cea mai noua masina de la Audi e de cinci ori mai rara decat un Bugatti Chiron. Cum arata in realitate
  • Oficial: Cea mai noua masina de la Audi e de cinci ori mai rara decat un Bugatti Chiron
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Disponibil la preturi incepand de la peste 113.000 de euro, exclusivistul automobil german se bucura de serviciile unui propulsor turbo cu cinci cilindri in linie si o capacitate de 2.5 litri. Proiectat special pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 400 de cai putere si, la fel de important de mentionat, 480 de Newton-Metri.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de 21 de saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii octombrie, noul Audi TT RS Coupe Iconic Edition stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Comercializat intr-un numar limitat la doar 100 de exemplare, respectivul autoturism al companiei cu sediul in regiunea Ingolstadt se remarca, cel putin la nivelul departamentului exterior, in special prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa nici aripile laterale proeminente ori jantele din aliaj de dimensiuni mai mult decat generoase nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate - dimpotriva.

Lista atractiilor exterioare se incheie, intr-un final, cu un eleron supradimensionat si, mai mult sau mai putin surprinzator, o evacuare cu numai doua iesiri, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv o tapiterie din piele, plus Alcantara - insotita, pentru un plus de exclusivitate, de cusaturi sub forma de fagure. Ajunsi in cabina, pasagerii vor mai putea experimenta si o larga varietate de echipamente premium, precum instalatia audio cu sunet 3D de la Bang & Olufsen, pe cand motorul ascuns sub capota, un benzinar turbo cu cinci cilindri in linie, dotat cu capacitatea de 2.480 de centimetri cubi, promite senzatii de neuitat, multumita valorilor oferite - 400 de cai putere si 480 de Newton-Metri, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu acceleratia blocata la podea, intr-un interval de circa 3.7 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe