OFICIAL: Noul BMW M8 va avea peste 600 de cai putere si tractiune spate la buton

OFICIAL: Noul BMW M8 va avea peste 600 de cai putere si tractiune spate la buton
  • Noul M8 are peste 600 de cai putere
  • Vine cu tractiune spate la buton
  • Debuteaza pe piata in 2019
Trimite unui prieten

Constructorul german de automobile a publicat primele informatii despre noul M8. Acestea vin insotite de imagini cu prototipul acoperit de camuflaj, realizate in timpul testelor de pe circuitul de la Estoril.

BMW Seria 8 a revenit in gama producatorului din Munchen dupa aproape doua decenii de pauza si a facut-o in forta. Prima data am facut cunostinta cu versiunea standard, Coupe, mai apoi cu cea Cabriolet iar acum avem sansa sa aruncam primele priviri peste versiunea de performanta M8.

2019 BMW M8

Bavarezii au publicat cu putin timp in urma primele informatii despre aceasta, dar si primele imagini cu prototipul acoperit de camuflaj realizate in timpul testelor de pe circuitul de la Estoril. Chiar si asa se pot observa cateva elemente estetice specifice diviziei M, inclusiv prizele de aer supradimensionate, spoilerele mai agresive, cele patru terminatii ale sistemului de evacuare si, desigur, jantele cu diametrul de 19 inch.

2019 BMW M8

Acestea din urma sunt oferite in standard, dar clientii vor putea opta, contracost, si pentru un set pe 20 de inch, incaltat cu anvelope UHP (ultra-high-performance).

2019 BMW M8

Din punct de vedere tehnic, noul BMW M8 vine alaturi de un propulsor V8 twin-turbo pe benzina care dezvolta "peste 600 de cai putere". Nemtii nu au dat o cifra exacta si nu au precizat cuplul, dar cel mai probabil vorbim de aceeasi 750 Nm pe care ii ofera si M5 sau M5 Competition. In rest, transmisia este una automata cu 8 trepte Steptronic si Drivelogic, iar sistemul de tractiune integrala M xDrive completeaza pachetul.

2019 BMW M8

La fel ca si noul M5, M8 porneste intotdeauna in modul 4x4 iar dezactivarea sistemului DSC se face in trei etape: tractiune integrala, tractiune integrala sport si tractiune spate.

2019 BMW M82019 BMW M8

Inginerii au revizuit suspensia adaptiva pentru performante impresionante pe circuit, iar cel de la volan o poate seta dupa bunul plac cu ajutorul setarilor Comfort, Sport si Sport Plus. Si sistemul de directie vine cu doua moduri de functionare: Comfort si Sport.

2019 BMW M8

Jantele "ascund" franele cu discuri de 395 de milimetri pe fata, respectiv 380 mm pe spate, dar se poate alege optional si discurile M din carbon-ceramic cu diametrul de 400 de milimetri pe fata.

2019 BMW M8

Asa cum ziceam mai sus, noul BMW M8 are tractiune integrala, insa comportamentul masinii este unul orientat catre puntea spate. Tocmai de aceea, sistemul DSC (Dynamic Stability Control) este activ din momentul in care pornesti motorul si se ocupa asa cum ii spune numele de mentinerea aderentei si de stabilitate.

2019 BMW M8

Coupe-ul de performanta al bavarezilor ajunge pe piata in 2019 si ulterior i se va alatura in gama inca doua variante: M8 Cabrio si M8 Gran Coupe.

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

2019 BMW M8

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (39) Poze 2019 BMW M8
BMW
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 9 Noiembrie 2018