SKODA incepe dezvoltarea noului model Fabia R5 dedicat raliurilor
- SKODA Fabia R 5 va fi noua masina de curse a companiei SKODA
- Succesorul modelului de raliu Fabia Super 2000 isi va face aparitia pe scena in anul 2015
- In 2014, echipajele SKODA Kopecký/Dresler si Lappi/Ferm vor face parte din echipa fabricii
SKODA Fabia Super 2000 va avea un urmas: Fabia R5. Noul model va lua startul in WRC abia in sezonul 2015, dar si in alte competitii. In sezonul care urmeaza, SKODA va lua parte la APRC si ERC iar Tandemul Wiegand/Christian va pilota pentru echipa SKODA AUTO Deutschland in ERC.
A fost anuntat urmasul proiectului de succes din motorsport, SKODA Fabia Super 2000: in 2014, in Mladá Boleslav va incepe dezvoltarea automobilului de raliu SKODA Fabia R 5. Noul model va lua startul pentru prima data in competitiile internationale de raliu, in anul 2015. Pentru sezonul 2013, care tocmai s-a incheiat, SKODA Motorsport se bucura de unul dintre cei mai de succes ani din cei 112 ani ai sai de istorie in motorsport. Momente importante: victorii in clasamentul general in trei campionate continentale si sase nationale.
SKODA isi va continua si in 2014 programul din motorsport, cu modelul care a trecut deja testul timpului, Fabia Super 2000, ceea ce inseamna ca fanii SKODA se pot astepta la noi momente emotionante si in anul urmator. “Prin numeroasele succese internationale de care s-a bucurat, actuala Fabia Super 2000 a demonstrat timp de câtiva ani buni abilitatile noastre tehnice. Acum, marea Incercare este de a ne ridica la nivelul succesului nostru. Din acest motiv lucram intens la dezvoltarea unei noi masini de curse, care sa aiba ca baza de pornire modelul SKODA Fabia si sa fie destinat categoriei R5,” a declarat Dr. Frank Welsch, Membru al Consiliului de Administratie SKODA, responsabil pentru Managementul Dezvoltarii Tehnice.
Michal Hrabánek, Directorul SKODA Motorsport, a adaugat: “Noua masina de raliu R 5 va fi echipata cu un motor turbo de 1,6 litri, conform regulamentelor FIA. Aceasta este o schimbare importanta in comparatie cu actualul motor de doi litri, aspirat natural. Categoria R5 ia locul fostei clase Super 2000. Astfel vom putea continua sa concuram cu succes in campionatele internationale si vom putea sa continuam programul destinat clientilor. Intrarea in clasa R5 este un pas logic pentru SKODA. Asa cum stau lucrurile, presupunem ca noua masina va fi omologata pâna la mijlocul anului 2015.”
SKODA va aparea din nou, in 2014, cu proeminenta pe scena raliului – cu deja cunoscutul model SKODA Fabia Super 2000. “Planul nostru este sa participam la Campionatul de Raliu FIA Asia-Pacific (APRC pe scurt) si sa concuram in anumite raliuri din ERC, in cadrul Campionatului European de Raliuri FIA. Echipajele noastre din 2013 isi vor schimba rolurile pentru anul urmator: Jan Kopecký si Pavel Dresler vor lua startul in APRC, in timp ce Esapekka Lappi si Janne Ferm vor alerga in ERC. In Campionatul European de Raliu, lor li se va alatura perechea din raliul Germaniei, Sepp Wiegand/Frank Christian de la echipa SKODA AUTO Deutschland, care va lua startul, de asemenea intr-o masina de fabrica,” a declarat Hrabánek.
Proiectul SKODA Fabia Super 2000 este unul dintre cele mai de succes din istoria de 112 ani ai SKODA in motorsport. Dupa ce a debutat pentru prima data in public sub forma unui studiu, la Salonul Auto de la Geneva din 2007, SKODA Fabia Super 2000 a concurat in premiera la iconicul Raliu Monte Carlo din 2009. Numai un an mai tarziu, SKODA revendica primul sau succes international cu Fabia Super 2000: victoria in clasamentul general din Intercontinental Rally Challenge (IRC) – atât in clasamentul Constructorilor cât si in cel al Pilotilor, gratie perechii Juho Hänninen/Mikko Markkula (FIN/FIN). SKODA a repetat acest succes in 2011 si 2012, cu Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (N/N), obtinand un total de 27 de victorii, devenind astfel cel mai de succes producator din istoria IRC.
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Renault megane 16v 2006 2000 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €