Tehnologie exclusivista cu doua turbocompresoare secventiale pentru Opel Insignia

Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu doua turbocompresoare secventiale si doua stadii de supraalimentare. Pana in prezent, aceasta tehnologie se regasea exclusiv la cateva marci mai scumpe. Totusi, datorita Opel, aceasta va fi acum accesibila unui numar mai mare de clienti. Cumparatorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tractiunea pe puntea fata sau tractiunea integrala (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil in toate variantele de caroserie.
Odata cu venirea noului an, vor exista mai multe inovatii in gama de modele Opel Insignia. Fiecare varianta cu tractiune integrala poate fi acum comandata cu un sasiu SuperSport prevazut cu suspensie fata cu brate de inalta performanta (HiPerStrut), preluata de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt confera dinamicii de conducere un caracter si mai incisiv. In plus, noile sisteme de asistenta pentru sofer pe baza de tehnologie radar sporesc nivelul de siguranta activa al modelului Insignia.
Tehnologia inteligenta BiTurbo sporeste performanta si reduce consumul de carburant
Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 143 kW/195 cp si un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanta deosebit de agila, prompta si fluida in momentul accelerarii. Insignia BiTurbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 8,7 secunde si atinge o viteza maxima de 230 km/h.
Cu toate acestea, consumul de carburant si emisiile de CO2 raman la un nivel scazut. Versiunile notchback cu tractiune pe puntea fata inregistreaza un consum de carburant de doar 4,9 litri la 100 de kilometri (si un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km). Toate variantele cu transmisie manuala sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii in ceea ce priveste consumul de carburant.
Supraalimentarea secventiala elimina intarzierea turbinei
In cadrul sistemului inovator BiTurbo al modelului Insignia, cele doua turbocompresoare de dimensiuni diferite actioneaza fie individual, fie ca un ansamblu. Intre competitorii sai, Opel este singurul producator de autovehicule de dimensiuni medii care ofera acest sistem sofisticat cu doua turbocompresoare secventiale integrat intr-un motor diesel.
Turbocompresorul mai mic asigura o accelerare extrem de rapida la turatii mai scazute ale motorului. Aceasta inseamna ca pedala de acceleratie raspunde imediat, intarzierea inoportuna a turbinei fiind eliminata. Incepand cu o turatie de 1500 rpm, soferul poate obtine imediat un cuplu de 350 Nm - valoarea medie pentru autovehiculele diesel puternice din clasa medie.
In gama de turatii medii, ambele turbocompresoare functioneaza impreuna, iar turbocompresorul mai mare comprima in prealabil aerul admis inainte ca acesta sa fie complet comprimat in turbocompresorul mai mic. O supapa de derivatie este controlata in mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de esapament catre turbocompresorul mai mare. In consecinta, soferul va continua sa beneficieze de o acceleratie puternica.La turatii mai mari (incepand de la aproximativ 3000 rpm), toate gazele sunt transmise direct catre turbocompresorul mai mare, mentinand o distributie uniforma a puterii la viteze mai ridicate.
Obiectivul principal in dezvoltarea motorului 2.0 CDTI BiTurbo a fost asigurarea rapida a unei presiuni de supraalimentare in gama de turatii scazute, conferind in acelasi timp pedalei de acceleratie o sensibilitate sporita in gama de turatii medii. La turatii mici, un intercooler suplimentar, de dimensiuni mici, raceste cu ajutorul apei aerul admis in motor si este legat direct la turbocompresorul mai mic, asigurand trecerea rapida a volumului redus de aer catre camera de combustie.
In gama de turatii medii, turbocompresorul mai mare si mai puternic intervine din ce in ce mai mult in proces. Fluxul sau de aer mai mare este racit prin intermediul intercoolerului conventional, de dimensiuni mai mari. Opel este prima marca de autovehicule care utilizeaza un asemenea "sistem de racire dublu".
Opel a optimizat motoarele sale prin antrenarea tehnologiei inovatoare Cleantech, care controleaza procesul de ardere printr-un circuit electronic cu bucla inchisa. Senzorii integrati in bujiile incandescente masoara presiunea de 130.000 de ori pe minut, asigurand in permanenta functionarea motorului in parametrii sai optimi si, de asemenea, facilitand un consum de carburant si emisii minime.
Cea de-a treia generatie a sistemului de injectie directa Common Rail, care functioneaza la presiuni de pana la 2.000 bar, transmite carburantul catre duzele ultra-precise activate piezoelectric care asigura opt injectii per ciclu de functionare. Acest lucru asigura un proces de ardere extrem de precis, nivelul zgomotului si al emisiilor fiind minimizat.
Cu noul motor 2.0 CDTI BiTurbo, cel mai performant din oferta, gama de modele Opel Insignia prezinta acum patru motoare turbo diesel cu injectie directa common rail, ce dezvolta o putere cuprinsa intre 81 kW/110 cp si 143 kW/195 cp.O oferta inegalabila in segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii
In timp ce varianta imbunatatita an model 2011 din septembrie a gamei Insignia a avut ca principal obiectiv scaderea consumului de carburant pentru cele mai bine vandute modele ale sale (noul motor pe benzina 1.4 Turbo ecoFLEX cu un nivel de emisii de doar 134 g de CO2/km si noua versiune a motorului 2.0 CDTI ecoFLEX de 118 kW/160 cp si emisii de doar 115 g de CO2), noile functii lansate la inceputul anului 2012 ii confera modelului varf de lance al marcii Opel calitati si tehnologii premium.
Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil pentru toate variantele de caroserie Insignia - hatchback cu 4 usi, sedan cu 5 usi si Sports Tourer station wagon. Clientii pot opta, de asemenea, pentru o transmisie manuala sau automata cu 6 trepte de viteza, precum si pentru tractiune pe puntea fata sau tractiune integrala (cu diferential autoblocabil electronic pe puntea spate).
Dinamica de conducere poate fi imbunatatita suplimentar prin intermediul sasiului mecatronic adaptiv FlexRide, dotare optionala. Aceasta varietate de optiuni este inegalabila in segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii.Sasiul SuperSport cu suspensie de inalta performanta disponibil pentru toate variantele Insignia cu tractiune integrala
Sasiul SuperSport disponibil optional reprezinta o alta inovatie semnificativa destinata tuturor variantelor Insignia cu tractiune integrala. Aceasta tehnologie, destinata initial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibila pentru un numar mai mare de clienti. Pachetul este alcatuit din sistemul mecatronic FlexRide, completat de un sistem de amortizare adaptiva actionat electronic, un sistem de franare Brembo de inalta performanta si suspensia HiPerStrut (suspensie de inalta performanta) pe puntea fata, prezenta initial la varianta Insignia OPC de 325 cp, care optimizeaza manevrabilitatea si precizia sistemului de directie.
Noile sisteme de asistenta pentru sofer bazate pe tehnologie radar asigura un plus de siguranta
Nu doar functiile de sporire a performantei au fost optimizate: siguranta activa a fost, de asemenea, sporita ca urmare a integrarii unui nou sistem de senzori radar, amplasat in spatele grilei radiatorului. Cumparatorii modelului Insignia pot opta acum pentru un Tempomat Adaptiv (ACC) cu senzori radar. Acest sistem nou mentine viteza selectata in timpul deplasarii cu viteza de croaziera, dar regleaza automat viteza in functie de conditiile din trafic pentru a garanta respectarea unei distante de siguranta presetate fata de autovehiculul din fata.
Impreuna cu sistemul de senzori radar sunt disponibile mai multe functii: Functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) informeaza soferul prin semnale vizuale in legatura cu distanta fata de autovehiculul din fata, Sistemul de avertizare privind coliziunea frontala (FCA) emite un semnal sonor si vizual pentru a avertiza soferul privind o coliziune iminenta cu autovehiculul din fata si Sistemul de franare de urgenta in caz de coliziune iminenta (CIB) care decelereaza automat autovehiculul in cazul in care este detectat pericolul de coliziune.
-
Carcasa baterie volkswagen touran (1t1) monovolum 2003 1.9 tdi... 150 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Bara fata opel insignia a gri z177 loc senzori parcare dezmembrez 800 Lei
Axe cu came vw passat b8 2.0 tdi 110 cai crld cod piesa :... 2499 Lei
Fata tapiterie usa stanga spate vw golf 5 break 1k4868115 100 Lei
-
Rdx praguri laterale pentru vw polo 9n & 9n3 "gt4" rdsl020... 199 €
Comutator butoane geamuri electrice fata dacia logan 2... 60 Lei
Bandou portiera opel astra g 30 Lei
-
Spirala volan vw e-golf, golf 7 (2014-2020) touran 5t, tiguan,... 250 Lei
Usa audi a4 b6 fata spate stanga dreapta culoare gri cod lx7z 250 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Dezmembrez alfa romeo 159 sportwagon 2.4 jtdm 210 cai cutie...
Bara fata bmw x1 (e84) [fabr 2009-2015] facelift 475 black... 2339 Lei
Cablu cutie de viteze ; alfa romeo mito fiat grande punto... 166.6 Lei
-
Far dreapta (088049 valeo) audi 854.66 Lei
Bolt roata lexus rx (ggl1, gyl1, agl1) (2008 - 2015) oe... 55 Lei
Calculator motor / ecu mercedes-benz atego 1998 - 2004... 1900 Lei
-
Racitor gaze nissan murano 2011 suv 2.5 diesel 500 Lei
Comutator semnal-stergatoare vw golf vii; 5q0953521k 450 Lei
Prelungire tuning sport bara fata seat leon 1m 1999-2005 v1 420 Lei
-
Kit pornire renault clio symbol 1.4 16 valve 350 Lei
Rezervor adblue mercedes c-class w205 (2015-2021) c200 cdi cod... 1500 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
Motoras stergator spate vw golf 4 1997 - 2004 1j6955711c,... 80 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Planetara stanga dreapta f40 6+1t opel vectra c signum 1.9 cdti 250 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
-
Bara fata hyundai tucson model 2018, 2019, 2020, cod 86511-d7500 600 Lei
Dacia sandero stepway 1.0 2021 9200 €
Bara fata bmw x1 e84 m-paket an... 1000 Lei
-
Lupe vw pasat b7 50 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
Oglinda dreapta rabatare electrica mercedes c class w203... 300 Lei


