Tehnologie exclusivista cu doua turbocompresoare secventiale pentru Opel Insignia

Elementul principal al motorului common rail cu patru cilindri este sistemul cu doua turbocompresoare secventiale si doua stadii de supraalimentare. Pana in prezent, aceasta tehnologie se regasea exclusiv la cateva marci mai scumpe. Totusi, datorita Opel, aceasta va fi acum accesibila unui numar mai mare de clienti. Cumparatorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tractiunea pe puntea fata sau tractiunea integrala (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil in toate variantele de caroserie.
Odata cu venirea noului an, vor exista mai multe inovatii in gama de modele Opel Insignia. Fiecare varianta cu tractiune integrala poate fi acum comandata cu un sasiu SuperSport prevazut cu suspensie fata cu brate de inalta performanta (HiPerStrut), preluata de la modelul Insignia OPC (Opel Performance Center). Acest fapt confera dinamicii de conducere un caracter si mai incisiv. In plus, noile sisteme de asistenta pentru sofer pe baza de tehnologie radar sporesc nivelul de siguranta activa al modelului Insignia.
Tehnologia inteligenta BiTurbo sporeste performanta si reduce consumul de carburant
Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI cu o putere de 143 kW/195 cp si un cuplu de 400 Nm este proiectat pentru a furniza o performanta deosebit de agila, prompta si fluida in momentul accelerarii. Insignia BiTurbo accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 8,7 secunde si atinge o viteza maxima de 230 km/h.
Cu toate acestea, consumul de carburant si emisiile de CO2 raman la un nivel scazut. Versiunile notchback cu tractiune pe puntea fata inregistreaza un consum de carburant de doar 4,9 litri la 100 de kilometri (si un nivel al emisiilor de CO2 de 129 g/km). Toate variantele cu transmisie manuala sunt echipate cu sistemul Start/Stop, modelul Insignia devenind astfel unul dintre cele mai eficiente autovehicule de dimensiuni medii in ceea ce priveste consumul de carburant.
Supraalimentarea secventiala elimina intarzierea turbinei
In cadrul sistemului inovator BiTurbo al modelului Insignia, cele doua turbocompresoare de dimensiuni diferite actioneaza fie individual, fie ca un ansamblu. Intre competitorii sai, Opel este singurul producator de autovehicule de dimensiuni medii care ofera acest sistem sofisticat cu doua turbocompresoare secventiale integrat intr-un motor diesel.
Turbocompresorul mai mic asigura o accelerare extrem de rapida la turatii mai scazute ale motorului. Aceasta inseamna ca pedala de acceleratie raspunde imediat, intarzierea inoportuna a turbinei fiind eliminata. Incepand cu o turatie de 1500 rpm, soferul poate obtine imediat un cuplu de 350 Nm - valoarea medie pentru autovehiculele diesel puternice din clasa medie.
In gama de turatii medii, ambele turbocompresoare functioneaza impreuna, iar turbocompresorul mai mare comprima in prealabil aerul admis inainte ca acesta sa fie complet comprimat in turbocompresorul mai mic. O supapa de derivatie este controlata in mod continuu pentru a transmite o parte din gazele de esapament catre turbocompresorul mai mare. In consecinta, soferul va continua sa beneficieze de o acceleratie puternica.La turatii mai mari (incepand de la aproximativ 3000 rpm), toate gazele sunt transmise direct catre turbocompresorul mai mare, mentinand o distributie uniforma a puterii la viteze mai ridicate.
Obiectivul principal in dezvoltarea motorului 2.0 CDTI BiTurbo a fost asigurarea rapida a unei presiuni de supraalimentare in gama de turatii scazute, conferind in acelasi timp pedalei de acceleratie o sensibilitate sporita in gama de turatii medii. La turatii mici, un intercooler suplimentar, de dimensiuni mici, raceste cu ajutorul apei aerul admis in motor si este legat direct la turbocompresorul mai mic, asigurand trecerea rapida a volumului redus de aer catre camera de combustie.
In gama de turatii medii, turbocompresorul mai mare si mai puternic intervine din ce in ce mai mult in proces. Fluxul sau de aer mai mare este racit prin intermediul intercoolerului conventional, de dimensiuni mai mari. Opel este prima marca de autovehicule care utilizeaza un asemenea "sistem de racire dublu".
Opel a optimizat motoarele sale prin antrenarea tehnologiei inovatoare Cleantech, care controleaza procesul de ardere printr-un circuit electronic cu bucla inchisa. Senzorii integrati in bujiile incandescente masoara presiunea de 130.000 de ori pe minut, asigurand in permanenta functionarea motorului in parametrii sai optimi si, de asemenea, facilitand un consum de carburant si emisii minime.
Cea de-a treia generatie a sistemului de injectie directa Common Rail, care functioneaza la presiuni de pana la 2.000 bar, transmite carburantul catre duzele ultra-precise activate piezoelectric care asigura opt injectii per ciclu de functionare. Acest lucru asigura un proces de ardere extrem de precis, nivelul zgomotului si al emisiilor fiind minimizat.
Cu noul motor 2.0 CDTI BiTurbo, cel mai performant din oferta, gama de modele Opel Insignia prezinta acum patru motoare turbo diesel cu injectie directa common rail, ce dezvolta o putere cuprinsa intre 81 kW/110 cp si 143 kW/195 cp.O oferta inegalabila in segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii
In timp ce varianta imbunatatita an model 2011 din septembrie a gamei Insignia a avut ca principal obiectiv scaderea consumului de carburant pentru cele mai bine vandute modele ale sale (noul motor pe benzina 1.4 Turbo ecoFLEX cu un nivel de emisii de doar 134 g de CO2/km si noua versiune a motorului 2.0 CDTI ecoFLEX de 118 kW/160 cp si emisii de doar 115 g de CO2), noile functii lansate la inceputul anului 2012 ii confera modelului varf de lance al marcii Opel calitati si tehnologii premium.
Noul motor 2.0 BiTurbo CDTI este disponibil pentru toate variantele de caroserie Insignia - hatchback cu 4 usi, sedan cu 5 usi si Sports Tourer station wagon. Clientii pot opta, de asemenea, pentru o transmisie manuala sau automata cu 6 trepte de viteza, precum si pentru tractiune pe puntea fata sau tractiune integrala (cu diferential autoblocabil electronic pe puntea spate).
Dinamica de conducere poate fi imbunatatita suplimentar prin intermediul sasiului mecatronic adaptiv FlexRide, dotare optionala. Aceasta varietate de optiuni este inegalabila in segmentul autovehiculelor de dimensiuni medii.Sasiul SuperSport cu suspensie de inalta performanta disponibil pentru toate variantele Insignia cu tractiune integrala
Sasiul SuperSport disponibil optional reprezinta o alta inovatie semnificativa destinata tuturor variantelor Insignia cu tractiune integrala. Aceasta tehnologie, destinata initial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibila pentru un numar mai mare de clienti. Pachetul este alcatuit din sistemul mecatronic FlexRide, completat de un sistem de amortizare adaptiva actionat electronic, un sistem de franare Brembo de inalta performanta si suspensia HiPerStrut (suspensie de inalta performanta) pe puntea fata, prezenta initial la varianta Insignia OPC de 325 cp, care optimizeaza manevrabilitatea si precizia sistemului de directie.
Noile sisteme de asistenta pentru sofer bazate pe tehnologie radar asigura un plus de siguranta
Nu doar functiile de sporire a performantei au fost optimizate: siguranta activa a fost, de asemenea, sporita ca urmare a integrarii unui nou sistem de senzori radar, amplasat in spatele grilei radiatorului. Cumparatorii modelului Insignia pot opta acum pentru un Tempomat Adaptiv (ACC) cu senzori radar. Acest sistem nou mentine viteza selectata in timpul deplasarii cu viteza de croaziera, dar regleaza automat viteza in functie de conditiile din trafic pentru a garanta respectarea unei distante de siguranta presetate fata de autovehiculul din fata.
Impreuna cu sistemul de senzori radar sunt disponibile mai multe functii: Functia de indicare a distantei de urmarire (FDI) informeaza soferul prin semnale vizuale in legatura cu distanta fata de autovehiculul din fata, Sistemul de avertizare privind coliziunea frontala (FCA) emite un semnal sonor si vizual pentru a avertiza soferul privind o coliziune iminenta cu autovehiculul din fata si Sistemul de franare de urgenta in caz de coliziune iminenta (CIB) care decelereaza automat autovehiculul in cazul in care este detectat pericolul de coliziune.
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Pompa benzina rezervor vw golf vii 1.2 tsi 110cp cod piesa :... 349 Lei
Usa audi a4 b6 fata spate stanga dreapta culoare gri cod lx7z 250 Lei
-
Bara fata bmw x1 (e84) [fabr 2009-2015] facelift 475 black... 2339 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
Jante aliaj bmw x6/x5 20" 3900 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
Senzor pedestrian fata mercedes c-class w205 amg cod a2059059119 300 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
Bara fata bmw x1 e84 m-paket an... 1000 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
Cablu cutie de viteze ; alfa romeo mito fiat grande punto... 166.6 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca anzio, gama dacia duster / hyundai /... 1000 Lei
Rdx praguri laterale pentru vw polo 9n & 9n3 "gt4" rdsl020... 199 €
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
Prelungire spoiler bara fata bmw e92 m tech style 600 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Racitor gaze nissan murano 2011 suv 2.5 diesel 500 Lei
-
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
Bara fata opel insignia a gri z177 loc senzori parcare dezmembrez 800 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei


