Un tuner american se declara nemultumit de greutatea noului Ford Mustang

Un tuner american se declara nemultumit de greutatea noului Ford Mustang
  • Noul Ford Mustang a fost lansat la inceputul acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Detroit
  • Conform primelor generatii, muscle car-ul american este mai greu comparativ cu predecesorul sau
  • Estimarile in acest sens indica un plus in dreptul masei proprii cuprins intre 90 si 135 kg
Distribuie pe Facebook

Primul motor turbo din ultimii peste 20 de ani si prima suspensie din intreaga sa cariera, de aproximativ jumatate de secol, ar fi putut transforma cea de-a sasea generatie a legendarului Ford Mustang in cea mai reusita dintre toate. Din pacate, producatorul american de automobile a dat cu bata in balta atunci cand a venit vorba de greutatea celei mai noi reiterari a muscle car-ului sau.

Audi A6 C7, Mercedes C-Class W205, Volkswagen Golf Mk. VII, iar lista poate continua la nesfarsit. Spre deosebire de generatiile lor anterioare, mai toate noile automobile propun o reducere a greutatii, titlul de campion absolut la acest capitol revenindu-i modelului Range Rover Sport, care a slabit cu pana la 420 de kilograme.

Din pacate pentru ei, americanii de la Ford par sa fi ramas corijenti la materia "reducere a greutatii", cea de-a sasea generatie a legendarului Mustang reusind sa-si "surclaseze" predecesorul chiar si atunci cand vine vorba de departamentul masa proprie. Cifrele oficiale cu privire la acest aspect lipsesc cu desavarsire pentru moment, insa daca este sa le dam crezare specialistilor Steeda Autosports, care lucreaza din greu pentru a da nastere unui pachet de tuning destinat ultimei reiterari a muscle car-ului de peste Ocean, ei bine... vestile nu sunt deloc imbucuratoare.

Intr-o alta ordine de idei, noul Ford Mustang 2015 - automobil dezvaluit in premiera mondiala cu ocazia Salonului Auto International Nord-American desfasurat la Detroit in perioada 13 - 26 ianuarie 2014, cantareste cu undeva in jurul a 90 - 135 de kilograme mai mult modelul anterior (care porneste de la aproximativ 1.590 de kilograme), ceea ce in mod normal se traduce atat printr-o scadere a performantelor, cat si printr-o crestere a consumului de carburant.

Asa cum precizam si anterior, numerele si valorile maxime inscrise in fisa cu specificatii tehnice a celei de-a sasea generatii a legendarului muscle car american raman cea mai mare necunoscuta a prezentului, singurele informatii de acest tip constand in cele trei unitati pe benzina ce compun gama de motorizari - dintre care una turbo, de 2.3 litri si 309+ CP, respectiv doua aspirate natural, V6 de 3.7 litri si 304+ CP sau V8 de cinci litri si 420+ CP.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 2 Iunie 2014