5 lucruri pe care ni le dorim de la noul BMW M8

5 lucruri pe care ni le dorim de la noul BMW M8
  • Primul M8 din istoria BMW va fi lansat inainte de sfarsitul acestei decade
  • Sub capota modelului in cauza vom regasi cel mai probabil un V8 de 600 cai putere
  • Potrivit zvonurilor, fisa tehnica va fi completata de o cutie automata si un sistem AWD
Distribuie pe Facebook

BMW planuieste sa scoata pe piata o noua generatie a legendarului Seria 8 si, odata cu aceasta, primul M8 din istoria marcii.

Lansat acum mai bine de jumatate de deceniu, actualul BMW Seria 6 se apropie cu pasi repezi de finalul carierei sale. Potrivit mai multor surse insa, respectivul automobil nu va avea parte si de un inlocuitor.

Producatorul bavarez planuieste sa introduca, in schimb, o noua generatie a legendarului Seria 8. In cazul in care zvonurile se vor adeveri, ar fi pentru a doua oara in istorie sefii companiei din Munchen ar lua o asemenea decizie.

Spre deosebire totusi de ce s-a intamplat in urma cu mai bine de 25 de ani, versiunea M8 nu va mai ramane la stadiul de prototip. Sau, cel putin, asa sustin anumite informatii neoficiale ajunse recent in presa.

Conform acelorasi voci, varful noii game de modele BMW Seria 8 va sosi inainte de sfarsitul acestei decade. Si nu ar fi deloc rau sa se bucure inclusiv de urmatoarele cinci detalii, ca un omagiu adus variantelor originale:

  • Faruri escamotabile

Aparuta intr-o perioada in care farurile escamotabile erau la moda - inclusiv automobile exclusiviste precum Lamborghini Diablo sau Ferrari F40 adoptand trendul cu pricina, prima generatie a masinii bavareze propunea si ea un astfel de detaliu.

Din pacate, sansele ca si noul model (fie el Seria 8 sau M8) sa dispune de o asemenea dotare tind catre zero. Pentru sistemul de iluminare, inginerii BMW vor apela fie la tehnologia LED, fie la cea Laser. Sau, de ce nu, la ambele.

  • Motor V12

Un automobil de lux in adevaratul sens al cuvantului, primul - si singurul pana acum, Seria 8 al companiei bavareze a fost disponibil la vanzare doar in compania unor motoare mari. Atat cu opt, cat si cu 12 cilindri in V, capabile sa genereze pana la 380 CP.

Exista o oarecare posibilitate ca situatia sa nu se repete si in cazul celei de-ai doua generatii a masinii bavareze. Un V12 nu este inca exclus din echiparea versiunii standard, insa daca vine vorba despre varianta M8... aceasta va sfarsi mai mult ca sigur cu un V8 sub capota.

  • Cutie manuala cu sase rapoarte

Faptul ca BMW Seria 8 a introdus pe modelele de strada conceptul de motor V12 si cutie manuala cu sase rapoarte nu mai reprezinta niciun secret pentru nimeni. Ba dimpotriva: oricine stie deja ca acest merit ii revine vechiului 850.

In ciuda acestei relatii, este de asteptat ca viitoarea generatie a automobilului de lux din Munchen sa nu apeleze si la serviciile manualei. Masina bavareza va oferi cel mai probabil o automata cu opt trepte de viteza indiferent de motorizare.

  • Tractiune spate

Tractiunea spate se va 'intampla', dupa cum ar zice americanul. Dar cu urmatoarea precizare: din meniul noului BMW Seria 8 nu va lipsi nici sistemul 4x4, care sa asigura un plus de manevrabilitate si, bineinteles, o doza extra de aderenta.

Referitor la versiunea de inalta performanta M8, este foarte posibil sa aceasta sa urmeze modelul variantei M5 G30 si sa fie disponibila la vanzare exclusiv alaturi de xDrive. Unul cu vectorizare a cuplului, care se transforma in RWD la activarea modului M Dynamic.

  • Directie integrala

'Marketata' de cele mai multe ori ca o tehnologie de ultima ora, directia integrala este printre noi de cateva decenii. Ba chiar si prima generatie a masinii bavareze de lux se putea lauda cu un asemenea sistem.

Nu acesta este insa motivul pentru care noul BMW Seria 8 va primi si directie integrala. Acum mai ramane de vazut si care versiuni de motorizare il vor promova intens, dar si daca printre ele se vor numara sau nu inclusiv varianta M8.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Martie 2017