Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, desi ascund un motor diesel sub capota

Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, desi ascund un motor diesel sub capota
Altele ca ele nu vor mai exista niciodata. Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu performantele lor, desi ascund un motor diesel sub capota.
Distribuie pe Facebook

Porsche Panamera 4S Diesel

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sapte ani si disponibila - la vanzare, pana de curand, cea de-a doua generatie a impresionantului Porsche Panamera si-a intampinat, de-a lungul glorioasei sale cariere, cumparatorii in nenumarate savori si arome. Printre multiplele optiuni puse de nemti la dispozitia clientilor cu dare de mana si - totodata, conturi generoase la banca reusind sa isi faca loc, mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, si o versiune 4S Diesel...

... respectiva varianta gazduind sub capota - in compartimentul motor, o unitate cu opt cilindri in V, doua turbine si o capacitate de 3.956 de centimetri cubi, conceputa special pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 422 de cai putere si, nu in ultimul rand, 850 de Newton-Metri. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 4.3 secunde, cu acul vitezometrului continuandu-si avand a-si continua ulterior incursiunea - fara niciun fel de problema ori de emotie, pana la o viteza de top de 285 de kilometri pe ora.

BMW M550d xDrive

Prezentat intregii planete acum mai bine de sapte ani si inlocuit - recent, cu un nou model, faimosul BMW G30 este, cel mai probabil, ultimul Seria 5 pe care bavarezii l-au comercializat si intr-o savoare M550d xDrive. Aroma definita de unitatea cu sase cilindri, patru turbine si capacitate de 2.993 de centimetri cubi instalata sub capota, in compartimentul motor - care dezvolta 400 de cai putere si 760 de Newton-Metri.

Astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora dureaza - cu pedala de acceleratie la podea, numai 4.4 secunde, o alta valoare impresionanta venind sub forma unei viteze de top de 250 de kilometri pe ora, limitata electronic.

Audi SQ7 TDI

Lansat pe piata in urma cu mai bine de sapte ani si disponibil - in continuare, spre comercializare, primul Audi SQ7 din istorie si-a intampinat, initial, clientii alaturi de o unitate cu opt cilindri in V, doua turbine mecanice, un compresor electronic si, nu in ultimul rand, capacitatea de 3.956 de centimetri cubi. Sinonim cu un total de 435 de cai putere si 900 de Newton-Metri - valori livrate ambelor punti, impresionantul motor transforma...

... eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora intr-o simpla si banala formalitate, una de 4.8 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea - cu pedala de acceleratie la podea, pana la o viteza de top limitata, asa cum era de asteptat, la 250 de kilometri pe ora

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Februarie 2024