Ar fi putut fi inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa. Cum arata in realitate

Ar fi putut fi inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa. Cum arata in realitate
  • Ar fi putut fi inceputul unei noi ere
  • Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o caroserie de dimensiuni generoase. Plus un interior insotit de doua ecrane uriase si - mai mult sau mai putin surprinzator - patru scaune individuale.

Se remarca in special prin lungimea de peste cinci metri a caroseriei acompaniate - oarecum inutil de mentionat - de un numar de patru portiere, insa adevarul este ca multiple priviri vor atrage si jantele din aliaj cu diametrul de 21 de inch, si accentele de crom prezente la nivelul grilei frontale, al pragurilor laterale, spoilerului spate si asa mai departe. Reteta specifica departamentului exterior se incheie cu evacuarea dubla, pe cand meniul de la interior debuteaza cu doua ecrane supradimensionate si un volan in trei spite, livrat exclusiv alaturi de comenzi tactile.

Proiectata pentru a concura impotriva unor concurenti precum BMW Seria 7, Audi A8 ori Mercedes S-Class, dar anulata inaintea lansarii oficiale, aceeasi creatie pe nume Volkswagen Phaeton D2 se mai poate lauda, dupa cum era, de altfel, si de asteptat, si cu insertii de piele fina - partial perforata - cu elemente din lemn masiv, cusaturi sub forma de carouri si detalii metalice. Seria vestilor bune culmineaza cu scaunele fata si spate individuale, despartite de consola alungita.

Din pacate, informatiile cu privire la caracteristicile tehnice ale respectivului vehicul nu reprezinta - oarecum inutil de precizat, tinand cont de statutul impresionantului model - decat un mister si o necunoscuta de proportii, astfel ca profitam de ocazia ivita pentru a reaminti ca generatie anterioara a navei amiral din Wolfsburg oferea o larga varietate de motorizari. Unele pe benzina, altele diesel, cu sase, cu opt, zece sau 12 cilindri pentru un automobil asa cum constructorul german nu a mai vandut niciodata; si nici nu o va mai face, din motive lesne de inteles.

Distribuie pe Facebook
mai multe