Ar fi putut fi inceputul unei noi ere. Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa. Cum arata in realitate
- Ar fi putut fi inceputul unei noi ere
- Volkswagen prezinta oficial Phaeton D2, limuzina de lux la care a renuntat in ultima clipa
- Cum arata in realitate
Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o caroserie de dimensiuni generoase. Plus un interior insotit de doua ecrane uriase si - mai mult sau mai putin surprinzator - patru scaune individuale.
Se remarca in special prin lungimea de peste cinci metri a caroseriei acompaniate - oarecum inutil de mentionat - de un numar de patru portiere, insa adevarul este ca multiple priviri vor atrage si jantele din aliaj cu diametrul de 21 de inch, si accentele de crom prezente la nivelul grilei frontale, al pragurilor laterale, spoilerului spate si asa mai departe. Reteta specifica departamentului exterior se incheie cu evacuarea dubla, pe cand meniul de la interior debuteaza cu doua ecrane supradimensionate si un volan in trei spite, livrat exclusiv alaturi de comenzi tactile.
Proiectata pentru a concura impotriva unor concurenti precum BMW Seria 7, Audi A8 ori Mercedes S-Class, dar anulata inaintea lansarii oficiale, aceeasi creatie pe nume Volkswagen Phaeton D2 se mai poate lauda, dupa cum era, de altfel, si de asteptat, si cu insertii de piele fina - partial perforata - cu elemente din lemn masiv, cusaturi sub forma de carouri si detalii metalice. Seria vestilor bune culmineaza cu scaunele fata si spate individuale, despartite de consola alungita.
Din pacate, informatiile cu privire la caracteristicile tehnice ale respectivului vehicul nu reprezinta - oarecum inutil de precizat, tinand cont de statutul impresionantului model - decat un mister si o necunoscuta de proportii, astfel ca profitam de ocazia ivita pentru a reaminti ca generatie anterioara a navei amiral din Wolfsburg oferea o larga varietate de motorizari. Unele pe benzina, altele diesel, cu sase, cu opt, zece sau 12 cilindri pentru un automobil asa cum constructorul german nu a mai vandut niciodata; si nici nu o va mai face, din motive lesne de inteles.
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €