Asta e momentul adevarului. Uite cum arata in realitate, fara Photoshop, noile BMW M3 si M4

Asta e momentul adevarului. Uite cum arata in realitate, fara Photoshop, noile BMW M3 si M4
  • Asta e momentul adevarului: uite cum arata pe viu, fara Photoshop, noile BMW M3 si M4
  • Sub capota, clientii vor avea la dispozitie un benzinar cu sase cilindri in linie si doua turbine
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii vor avea la dispozitie un benzinar cu sase cilindri in linie, doua turbine si pana la 510 cai putere.

Deconspirata de mai multe fotografii scapate pe internet in prima jumatate a saptamanii curente, urmatoarea generatie a duoului format din BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe a debutat oficial cu doar cateva ore in urma, punand astfel capat tuturor speculatiilor referitoare la partea vizuala. Si, cazul in care (inca) mai existau dubii cu privire la reteta exterioara... ei bine, de pe lista cu ingrediente magice nu lipseste nici noua, dar extrem de controversata grila a radiatorului.

Asa cum era de asteptat, seria atractilor principale continua cu numeroase prize de aer - mai mici sau mai mari, in functie de sarcina primita, o capota agresiv stilizata a motorului, dar si praguri laterale proeminente, plus spoiler spate cu difuzor de aer incorporat si jante din aliaj de pana la 20 de inch.

O evacuare cu patru tobe de esapament si un plafon realizat din fibra de carbon completeaza, alaturi de alte cateva detalii extrem de interesante, meniul specific departamentului exterior, in timp ce interiorul isi intampina clientii inclusiv in compania unui volan multifunctional cu design in trei spite. Totodata, urmatoarea generatie a duoului format din BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe se mai poate lauda si cu scaune sport, instrumente de bord digitale si asa mai departe.

Sub capota, propulsia este asigurata de un benzinar cu sase cilindri in linie, doua turbine si capacitatea de trei litri, care livreaza rotilor de pe puntea spate - exclusiv prin intermediul unei manuale cu sase rapoarte, un set de valori maxime format din 480 CP si 550 Nm, potrivit primelor informatii oficiale.

Exceptand versiunea de baza, urmatoarea generatie a duoului format din BMW M3 Sedan si BMW M4 Coupe mai este disponibila la vanzare si intr-o configuratie de top Competition, cu 510 CP, 650 Nm, cutie Steptronic si RWD in standard sau cu tractiune integrala in mod optional. Cu pedala de acceleratie la podea, cea din urma varianta promite sa gaseasca rezolvarea clasicei ecuatii 0 - 100 km/h intr-un timp mai mic de patru secunde, promite conducerea companiei producatoare.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Septembrie 2020