BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea. Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004. Cum arata in realitate

BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea. Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004. Cum arata in realitate
  • BMW lanseaza oficial masina asteptata de toata lumea
  • Bavarezii nu au mai vandut acest model din 2004
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Disponibila in doar 1.000 de unitati, respectiva versiune de performanta gazduieste sub capota - in compartimentul motor, o unitate bi-turbo cu sase cilindri. De trei litri si undeva in jurul a 550 de cai putere.

Prezentat publicului larg cu numai 12 zile in urma, primul vehicul din ultimii 18 ani pe care compania BMW il va vinde sub indicativul CSL stie, cu siguranta, cum sa atraga toate privirile asupra sa. Avand la baza actualul M4 Competition Coupe, noul model al marcii bavareze se remarca - la nivelul departamentului exterior, atat prin pachetul aerodinamic restilizat pentru un plus de agresivitate si functionalitate, cat si prin blocurile optice dotate cu Laser.

In cabina - de cealalta parte a portierelor, impresionantul vehicul de performanta a scapat, pe de-o parte, de bancheta spate si a optat, pe de alta parte, pentru scaune fata din carbon, cu tetiere detasatabile. Din peisaj nu lipsesc insa nici instrumentele de bord digitale si configurabile, ecranul central cu diagonala de 10.25 inch, afisajul pe parbriz, navigatia sau incarcarea wireless a telefonului mobil.

Oferit in schimbul unei sume care porneste de la circa 165.200 de euro, primul M4 CSL din istoria companiei BMW va mai pune la dispozitia viitorilor sai cumparatori si un propulsor cu sase cilindri, de trei litri. Multumita cresterii presiunii turbinelor de la 1.7 la 2.1 bari - conform bavarezilor, puterea maxima a crescut de la 510 CP, atat cat anunta motorizarea de sub capota actualului M4 Competition Coupe, pana la un total de aproximativ 550 de cai putere.

Spectaculosul autoturism de performanta - comercializat alaturi de o transmisie cu doua pedale si opt rapoarte, spre marea dezamagire a iubitorilor de manuale, se mai poate lauda si cu un minus de 100 de kilograme. De unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 3.7 secunde, o acceleratie de la 0 la 200 de kilometri pe ora in 10.7 secunde, plus o viteza maxima de 307 kilometri pe ora.

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 31 Mai 2022