BMW lucreaza la un sedan cu mai multi cai decat orice masina vanduta de Audi si Mercedes zilele acestea

BMW lucreaza la un sedan cu mai multi cai decat orice masina vanduta de Audi si Mercedes zilele acestea
  • BMW lucreaza la un sedan cu mai multi cai decat orice masina vanduta de Audi si Mercedes zilele acestea
  • Sub capota, noua nava amiral a companiei din Munchen ar urma sa ofere o motorizare cu opt cilindri in V si doua turbine
Distribuie pe Facebook

Sub capota, noua nava amiral a companiei din Munchen - cel putin din punctul de vedere al puterii maxime - ar urma sa ofere o motorizare cu opt cilindri in V si doua turbine.

Lansat pe piata in urma cu aproape trei ani si trecut de curand printr-un binemeritat facelift, primul BMW M5 cu tractiune integrala din istorie a fost si este comercializat in continuare, inclusiv zilele acestea, in doua versiuni diferite de performanta.

Sub capota celor doua variante se regaseste celebra unitate bi-turbo cu opt cilindri in V si capacitatea de 4.4 litri, de 600 sau 625 CP, pe care compania din Munchen o ofera si pe X5 / X6 M, dar si pe gama M8.

Acelasi motor pe benzina va asigura, totodata, si propulsia mult anticipatului BMW M5 CS - automobil ce ar trebui sa debuteze oficial, in premiera mondiala, chiar inainte de sfarsitului anului curent, daca ultimele zvonuri si speculatii se vor dovedi adevarate.

Viitoarea versiune de performanta, a treia la numar din gama modelului care concureaza cu Mercedes E63 AMG si, de ce nu, Audi RS7 Sportback, ar putea oferi o putere maxima de cel mult 650 de cai.

O cutie automata cu opt rapoarte si un sistem inteligent de tractiune integrala vor completa inclusiv in cazul de fata fisa cu specificatii tehnice, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa se realizeze intr-un timp de aproximativ 3.2 secunde.

Din punct de vedere estetic, noul BMW M5 CS ar urma sa beneficieze cel putin de mici modificari la nivel de spoilere, jante forjate si elemente din carbon, carora li se vor alatura o tapiterie din piele si Alcantara.

Nota de plata a sedanului de 650 CP pregatit de inginerii companiei din Munchen reprezinta doar o necunoscuta la momentul actual, insa va depasi pretul de pornire al versiunii M5 Competition - de aproape 130.000 de euro pe piata din Germania.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 23 Iunie 2020