BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie. Cum arata in realitate

BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie. Cum arata in realitate
  • BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota
  • Bavarezii prezinta oficial primul M3 Touring din istorie
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Disponibil exclusiv intr-o versiune Competition cu tractiune integrala in standard, autoturismul conceput special pentru a concura impotriva unor produse precum Audi RS4 Avant si Mercedes-AMG C 63 S T-Modell promite sa rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un interval de doar 3.6 secunde.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de 35 de ani si ajuns - de curand - la generatia cu numarul sase, legendarul automobil comercializat de compania BMW sub numele de M3 si-a intampinat clientii, de-a lungul carierei sale, in diferite savori si configuratii. Printre optiunile puse de conducerea producatorului bavarez la dispozitia cumparatorilor sai nu s-a regasit insa niciodata si o varianta insotita de o caroserie cu cinci portiere in dotare, devoratorii de break-uri cu performante de masini sport fiind astfel nevoiti sa se reorienteze - de fiecare data - catre Mercedes sau Audi. Si impresionantele AMG C 63 S T-Modell, respectiv RS4 Avant.

BMW M3 Touring

BMW M3 Touring

Acest inconvenient va disparea in viitorul apropiat, ultima parte a lui 2022 marcand startul asamblarii primului M3 Touring din istorie - vehicul acompaniat de un motor in sase cilindri, cu doua turbine si o capacitate de trei litri, pe benzina, cu o putere maxima de 510 cai livrata exclusiv ambelor punti, prin intermediul unei transmisii automate cu opt rapoarte si unui a diferential activ montat la nivelul rotilor spate, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 3.6 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea, complet nestingherit, pana la o viteza de 250 sau 280 de kilometri pe ora.

Impresionantul meniu cuprinde - oarecum inutil de adaugat - inclusiv o suspensie adaptiva, echipata cu amortizoare controlate electronic, discuri de franare carbon-ceramice, o pereche de spoilere agresiv stilizate, aripi proeminente, un set de jante din aliaj de dimensiuni generoase, cu design unic, dar si patru ornamente rotunde pentru evacuarea sport. Nu lipsesc din peisaj - mai mult sau mai putin surprinzator - nici scaunele fata cu suport lateral marit, volanul multifunctional in trei spite, cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza, ecranul curbat impartit in doua zone de lucru, tapiteria din piele, accentele de rosu si albastru, insertiile metalice etc.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (173) Poze BMW M3 Touring
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 4 August 2022