BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Primul M3 Touring din istorie a fost fotografiat complet necamuflat pe strazile Europei

BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota. Primul M3 Touring din istorie a fost fotografiat complet necamuflat pe strazile Europei
  • BMW nu a glumit cand a spus ca lanseaza un break cu 510 cai sub capota
  • Primul M3 Touring din istorie a fost fotografiat complet necamuflat pe strazile Europei
Distribuie pe Facebook

Disponibil exclusiv intr-o versiune xDrive, respectivul model promite sa rezolve eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de numai 3.6 secunde.

Prezentat publicului larg cu doar cinci saptamani in urma - la finalul lunii iunie, primul M3 Touring din istorie a revenit de curand, zilele trecute, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: noul break cu 510 CP de la BMW a fost surprins - recent, complet necamuflat pe strazile Europei, acesta reusind sa atraga numeroase priviri datorita caroseriei finisate intr-o nuanta superba de verde.

BMW M3 Touring complet necamuflat

Comercializat exclusiv intr-o varianta xDrive, respectivul model se mai poate lauda - din punct de vedere vizual, si cu o pereche de spoilere agresiv stilizate, cu praguri proeminente si un set de jante din aliaj de dimensiuni generoase, elemente insotite la interior, de cealalta parte a portierelor, de un volan cu trei spite si scaune sport.

In plan tehnic, primul M3 Touring din istorie impresioneaza - inutil de mentionat, in special prin motorul cu sase cilindri in linie, doua turbine si o capacitate de trei litri, cu noul break cu 510 CP de la BMW reusind astfel sa sprinteze de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de 3.6 secunde. Se precizeaza in comunicatul pus - anterior, la dispozitia presei.

Din peisaj nu lipsesc - mai mult sau mai putin surprinzator, nici suspensia adaptiva, acompaniata de amortizoare controlate electronic, nici discurile de franare carbon ceramice ori tehnologia xDrive cu diferential activ si, evident, functie de vectorizare a cuplului; nota de plata nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister.

BMW M3 Touring complet necamuflat

Sursa Foto: Gear Patrol

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 28 Iulie 2022