BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet. Cat costa in Romania

BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet. Cat costa in Romania
  • BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major
  • Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet
  • Cat costa in Romania
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de sase saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui februarie, cel mai recent BMW Seria 4 din istorie are, incepand de miercuri, si un pret de vanzare. 51.825 de euro este - mai precis, suma minima pe care cumparatorii respectivului automobil bavarez o vor avea de achitat pe piata din Romania, acolo unde versiunea de baza 420i gazduieste sub capota, in compartimentul motor, o unitate turbo cu patru cilindri in linie si capacitate de doi litri, ce livreaza rotilor de pe puntea spate undeva in jurul a 184 de cai putere si 300 de Newton-Metri, pe benzina.

Asa se face ca - cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca rezolvarea in aproximativ 7.5 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la 240 de kilometri pe ora. Fisa cu specificatii de ordin tehnic se incheie cu un consum mediu de carburant de carburant de circa 6.3 - 7.1 litri la 100 de kilometri, pe cand lista cu echipamente standard se compune din faruri, plus stopuri cu tehnologie LED, jante cu diametrul de 17 inch - confectionate din aliaj usor, instrumente de bord digitale, tapiterie realizata din piele sintetica, sistem de climatizare cu reglare automata.

Cel mai recent Seria 4 din istorie mai poate fi comandat si intr-o varianta 430i xDrive - autoturismul in cauza dispunand, la randul sau, de un propulsor I4 turbo de 1.998 de centimetri cubi, pe benzina, cu mentiunea ca valorile maxime rimeaza, de data aceasta, cu 245 CP si 400 Nm. O alta diferenta principala - comparativ cu modelul entry-level BMW 420i, consta in tractiunea integrala xDrive, pe care bavarezii o ofera fara costuri suplimentare.

Drept urmare, sprintul de la zero la 100 km/h ar trebui sa devina realitate dupa un interval de timp deloc neglijabil - de 5.7 secunde, acul vitezometrului aventurandu-se mai apoi, cu pedala de acceleratie la podea, pana la pragul de 250 km/h. Daca - in schimb, vine vorba despre consumul de carburant, fisa cu caracteristici de ordin tehnic face referire la o medie de 6.9 - 7.7 litri la 100 km, sinonima cu emisii de CO2 de 157 - 174 grame pe km, presupunand ca cineva adreseaza o astfel de intrebare.

Noul Seria 4 se mai vinde - pe piata din Romania, si intr-o configuratie M440i xDrive, care beneficiaza de un agregat turbo cu sase cilindri in linie, plus capacitate de trei litri si tehnologile mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina, conceput de BMW pentru a livra rotilor de pe ambele punti 374 de cai putere si 500 de Newton-Metri. Bavarezii mai ofera - intr-un final, cumparatorilor si trei optiuni diesel diferite: un 420d / 420d xDrive cu 190 de cai putere si 400 de Newton-Metri in dotare, un 430d xDrive cu 286 de cai putere si 650 de Newton-Metri, un M440d xDrive echipat cu 340 cai putere si 700 de Newton-Metri.

BMW Seria 4 Coupe Facelift si BMW Seria 4 Convertible Facelift

BMW Seria 4 Coupe Facelift si BMW Seria 4 Convertible Facelift

BMW Seria 4 Coupe Facelift si BMW Seria 4 Convertible Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (105) Poze BMW Seria 4 Coupe Facelift si BMW Seria 4 Convertible Facelift
mai multe