BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet. Cum arata in realitate

BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major. Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet. Cum arata in realitate
  • BMW-ul cu cea mai urata grila din lume a primit un facelift major
  • Noul model se lauda cu o parte frontala redesenata complet
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii vor avea la dispozitie o gama variata de unitati pe benzina si diesel, versiunea de top intampinandu-si potentialii clienti alaturi de un motor I6 turbo de 3.0 litri, cu 374 CP, plus 500 Nm. Asa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Anuntat oficial acum mai bine de doua saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii februarie, cel mai recent BMW Seria 4 din istorie nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Ba dimpotriva - am putea spune si nu am gresi cu absolut nimic: privit de la exterior, controversatul vehicul in doua portiere, dotat cu un plafon fix sau retractabil, iese numaidecat in evidenta prin noile faruri adaptive, cu tehnologia LED in echipare, cu precizarea ca nici jantele restilizate din aliaj nu ar trebui sa treaca, precum stopurile inspirate de M4 CSL, intocmai neobservate.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, meniul disponibil se remarca in special prin display-ul curbat - cu doua zone de lucru, impartite intre ceasurile de bord digitale si sistemul de navigatie cu realitate augmentata. Din peisaj nu lipsesc insa nici scaunele spate individuale, volanul multifunctional, condimentat cu padele pentru schimbarea vitezelor, instalatia audio de inalta fidelitate, Harman Kardon.

Cel mai recent BMW Seria 4 din istorie isi va mai intampina potentialii cumparatori - oarecum inutil de adaugat, si alaturi o larga varietate de motorizari termice, unele pe benzina, altele diesel, varianta de top oferindu-le clientilor un propulsor turbo in sase cilindri, cu capacitate de 2.998 de centimetri cubi. Sinonima cu un total de 374 de cai putere, plus 500 de Newton-Metri, aceasta rezolva problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu acceleratia la podea, in doar 4.5 secunde, viteza de top fiind, deloc surprinzator, limitata electronic la pragul de 250 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe