E aproape imposibil sa gasesti una de cumparat. Masina din 2002 are un motor twin-turbo de 2.6 litri si e de peste 1.7 ori mai rara decat un Bugatti de 2.4 milioane de euro

E aproape imposibil sa gasesti una de cumparat. Masina din 2002 are un motor twin-turbo de 2.6 litri si e de peste 1.7 ori mai rara decat un Bugatti de 2.4 milioane de euro
  • E aproape imposibil sa gasesti una de cumparat
  • Masina din 2002 are un motor twin-turbo de 2.6 litri
  • E de peste 1.7 ori mai rara decat un Bugatti de 2.4 milioane de euro
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o transmisie manuala cu un numar de sase rapoarte. Plus tractiune integrala ATTESA.

Un exclusivist dealer auto din Australia isi intampina vizitatorii, in aceste zile, alaturi de un model extrem de special si, totodata, de rar, respectiva companie din Sydney fiind, mai precis, gazda uneia dintre cele doar 285 de unitati Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur asamblate - de-a lungul timpului, in total. Construit in urma cu circa 21 de ani, impresionantul model sport se remarca, la nivelul departamentului exterior, in special prin caroseria finisata in celebra nuanta Millennium Jade - cu lista atractiilor cuprinzand inclusiv un set de jante din aliaj cu diametrul de 18 inch, de la Nismo, o pereche de faruri cu tehnologie xenon, diferite piese din fibra de carbon.

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

In cabina, de cealalta parte a portierelor, seria vestilor bune debuteaza cu tapiteria realizata dintr-o piele de culoare neagra, printre ingredientele ce compun reteta de la interior facandu-si loc si un volan sport - cu design cu trei spite. Nu lipsesc insa din peisaj - ba dimpotriva, am putea mentiona si nu am gresi sau exagera cu nimic, nici scaunele fata sculptate atent, cu tetiere incorporate, plus o functie de incalzire, bancheta spate cu locuri individuale, vitezometrul gradat pana la viteza de 300 de kilometri pe ora, instalatia de climatizare cu reglare automata a temperaturii ori, in cazul in care mai trebuia cumva adaugat, display-ul central color.

Pretul de vanzare al urmatorului Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur nu reprezinta, din pacate, decat un mare mister si o necunoscuta uriasa - anuntul publicat pe un site de specialitate dezvaluind, in schimb, ca propulsia este asigurata de o unitate twin-turbo in sase cilindri, cu capacitatea de 2.568 de centimetri cubi. Si, in mod normal, 276 de cai putere, respectivul vehicul primind, la un moment dat, o admisie R-tune, un nou intercooler, o evacuare din titan, un ECU de la Sports Resetting, fisa tehnica a impresionantului produs continuand - presupunand ca mai erau necesare aceste adaugari, cu o transmisie manala in sase rapoarte, cu tractiune integrala ATTESA.

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (263) Poze Nissan Skyline GT-R M-Spec Nur de vanzare
mai multe