Honda a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a japonezilor are motor turbo de 2.0 litri si 320 de cai putere. Cum arata in realitate

- Honda a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
- Noua masina a japonezilor are motor turbo de 2.0 litri si 320 de cai putere
- Cum arata in realitate
Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze mai putin de 5.5 secunde.
Anuntata in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii aprilie, mult anticipata sportiva comercializata de compania Acura sub numele de Integra Type S nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Creata dupa o reteta inspirata de celebrul Civic Type R, impresionanta compacta cu o caroserie in cinci portiere se remarca numaidecat prin spoilerele agresiv stilizate, insotite cu prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, numeroase priviri promitand sa atraga insa si jantele confectionate din aliaj usor - acompaniate de diametrul de 19 inch. Lista atractiilor exterioare se incheie cu o evacuare tripla si un eleron subtil pentru hayon, pe cand meniul de la interior cuprinde inclusiv un volan cu trei spite - oferit alaturi de scaune sport, plus multiple elemente premium, precum instalatia audio cu 16 difuzoare de la ELS STUDIO.
Odata ajunsi in cabina, pasagerii vor mai putea experimenta si o tapiterie realizata din piele partial perforata, seria vestilor bune continuand cu doua display-uri color, unul destinat instrumentelor de bord digitale, altul sistemului multimedia, afisaj pe parbriz, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, climatizare cu reglare automata - pe doua zone, a temperaturii. In ceea ce priveste departamentul tehnic, potentialii cumparatori - care au de achitat un pret de vanzare de minim 50.800 de dolari, vor fi intampinati de un propulsor 2.0 turbo de 320 de cai putere, cuplat la o transmisie manuala in sase rapoarte si tinut in frau de discuri de franare de pana la 13.8 inch, combinate cu etriere marca Brembo; din peisaj nu lipsesc, ba dimpotriva, nici suspensia adaptiva, echipata cu amortizoare controlate electronic, diferentialul cu alunecare limitata, barele anti-ruliu s.a.m.d.


