Masina creata de un inginer in timpul lui liber. E mai capabila decat multe dintre SUV-urile vandute astazi

Masina creata de un inginer in timpul lui liber. E mai capabila decat multe dintre SUV-urile vandute astazi
Botezat simplu, dar sugestiv E-Class All-Terrain 4x4², respectivul proiect vine cu doua punti portale si o garda la sol care masoara peste 40 de centimetri.
Distribuie pe Facebook

Chiar daca a trecut mai bine de un an de la prima lui aparitie in fata publicului larg, celebrul Mercedes E-Class All-Terrain 4x4² continua sa uimeasca si in ziua de astazi.

O creatie semnata Jurgen Eberle, inginer in cadrul companiei germane, respectivul proiect a fost supus de curand unui test pe care nu multe dintre SUV-urile actuale l-ar trece.

Si s-a descurcat de minute, ajutat fiind de garda la sol care masoara peste 40 de centimetri si cele doua punti portale imprumutate de la faimosul Mercedes G500 4x4².

Noi sunt si rotile, in timp ce motorizarea V6 turbo a scapat complet neatinsa - ceea ce inseamna ca puterea maxima a propulsorului de trei litri se ridica in continuare la 333 CP.

La interior, celebrul proiect Mercedes E-Class All-Terrain 4x4² pastreaza caracteristicile versiunii standard, astfel ca este la fel de confortabil si spatios ca acesta.

Daca va intra in productia de serie, creatia inginerului Jurgen Eberle va calca pe urmele modelelor G63 AMG 6x6, G500 4x4² si G 650 Landaulet, extrem de capabile in off-road.

Important de mentionat: Filmul de mai sus, in care vedem cum se descurca automobilul german pe teren accidentat, este disponibil si cu subtitrare in limba engleza.

Distribuie pe Facebook
mai multe