Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP: cum ar fi putut arata. Compania producatoare publica imagini nemaivazute pana acum

Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP: cum ar fi putut arata. Compania producatoare publica imagini nemaivazute pana acum
  • Prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg a debutat oficial in martie 2020
  • Noua Gemera ofera un sistem de propulsie hibrid cu trei motoare electrice, o unitate bi-turbo de doi litri si 1.700 cai putere
Distribuie pe Facebook

Productia mega-sportivei cu patru locuri si tractiune integrala in standard nu va depasi 300 de exemplare, potrivit primelor informatii si detalii date publicitatii.

Dezvelita oficial chiar la inceputul acestei luni, prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg stie cu siguranta cum sa impresioneze. Urmand a fi oferita la vanzare intr-o serie limitata la doar 300 de exemplare, noua Gemera iese numaidecat in evidenta prin... cifrele si numerele de la nivelul fisei cu specificatii tehnice.

Animata de un sistem de propulsie hibrid, ce combina trei motoare electrice cu o unitate bi-turbo de doi litri, in trei cilindri, din seria Freevalve, fabuloasa masina gazduieste sub capota...

... o herghelie formata din 1.700 de cai putere. Prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg reuseste, drept urmare, sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in exact 1.9 secunde, o alta atractie principala pe care o putem gasi in brosura oficiala a noii Gemera constand in viteza maxima de aproximativ 400 km/h.

Totodata, fabuloasa masina se mai poate lauda si cu un sasiu monococ realizat din fibra de carbon, plus tehnologie all-wheel steering sau sistem AWD cu functie de vectorizare a cuplului.

In ceea ce priveste departamentul estetic, prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg se remarca imediat prin linia alungita a plafonului, dar si portierele de dimensiuni generoase. Nu vor trece insa neobservate nici jantele cu prindere centrala ori evacuarea montata in partea superioara a capotei motorului.

Configuratia de tip 2+2, cu scaunele individuale despartite de o consola aproape interminabila, si cele cinci display-uri color, unele tactile, vor atrage instant atentia pasagerilor de la interior.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 20 Martie 2020