Momentul adevarului: Cum suna noul BMW M4 Coupe

Momentul adevarului: Cum suna noul BMW M4 Coupe
  • Noul BMW M4 Coupe a fost lansat la inceputul acestui an, la Detroit
  • Automobilul bavarez ascunde sub capota un 3.0 twin-turbo de 431 CP
  • Acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 4.1 secunde
Distribuie pe Facebook

Spre deosebire de predecesorul sau, noul BMW M4 Coupe ascunde sub capota o motorizare cu numai sase cilindri, cele doua pistoane in plus cu care se putea lauda vechiul M3 E92 fiind insa inlocuite cu doua turbine uriase. Drept urmare, noul BMW M4 Coupe se poate lauda cu un plus in dreptul performantei si al eficientei, supraalimentarea avand insa si un efect negativ: sunetul motorului.

Dezvaluit in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto International Nord-American desfasurat luna trecuta la Detroit, noul BMW M4 Coupe se bucura de serviciile unui propulsor twin-turbo de trei litri si 431 cai putere, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in numai 4.1 secunde atunci cand lista cu optiuni bifate include si transmisia DCT cu sapte rapoarte.

Si asta nu e tot. Pe langa plusul de putere, cuplu si performanta, renuntarea la motorizarea aspirata cu opt cilindri in V ii mai permite noului BMW M4 Coupe sa se laude si cu o imbunatatire de pana la 25 de procente a consumului de carburant, succesorul modelului M3 E92 avand nevoie de aproximativ 8.3 litri pentru a parcurge clasica distanta de 100 de kilometri - valoare valabila pentru versiunea cu transmisia automata.

Totusi, supraalimentarea unitatii ascunse sub capota are si un efect negativ, in majoritatea cazurilor. Iar aici ne referim la sunetul motorului, dupa cum cel mai probabil ti-ai dat deja seama.

Asadar, daca la inceputul lunii ianuarie am avut ocazia sa descoperim cum arata in realitate noul BMW M3 Sedan, astazi avem oportunitatea de a afla cum suna versiunea sa in doua portiere.

Sursa Video: BIMMERPOST

Distribuie pe Facebook
mai multe