Noua masina de la Ferrari e nebunie curata: are un design retro la exterior si o motorizare care se tureaza pana la 9.500 de rotatii pe minut sub capota!

Noua masina de la Ferrari e nebunie curata: are un design retro la exterior si o motorizare care se tureaza pana la 9.500 de rotatii pe minut sub capota!
  • Noua masina de la Ferrari e nebunie curata
  • Are un design retro la exterior si o motorizare care se tureaza pana la 9.500 de rotatii pe minut sub capota!
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz si de la persoana la persoana, cu un interior hi-tech, insotit de trei ecrane color diferite.

Cea de-a doua jumatate a acestei primaveri marcheaza debutul unui nou model de la Ferrari, celebrul constructor auto din Maranello, Italia publicand, in cursul zilei de marti, primele fotografii si informatii oficiale ale spectaculosului 12Cilindri. Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si, totodata, in showroom-uri, la vanzare, in urmatoarea perioada de timp, inainte de sfarsitul anului curent, impresionantul vehicul in doua portiere, cu plafon fix ori detasabil, in functie de versiunea aleasa, iese numaidecat in evidenta prin aspectul retro al caroseriei, inspirat de legendarul Daytona.

Ferrari 12Cilindri

Ferrari 12Cilindri

Ferrari 12Cilindri

In cabina - departe de privirile insistente ale curiosilor, lista principalelor puncte de atractie cuprinde inclusiv un bord high-tech, acompaniat de un total de trei display-uri color diferite: unul pentru instrumentele de bord digitale, complet configurable, unul pentru sistemul de infotainment si, presupunand ca mai era cumva necesara o asemenea completare, unul pentru pasagerul din dreapta soferului. De la orizont nu lipsesc - important de adaugat, nici statia pentru incarcare wireless a telefonului mobil, climatizarea automata, instalatia audio de inalta fidelitate, de 1.600W, marca Burmester, anunta comunicatul de presa.

Reteta caracteristica noului 12Cilindri se incheie, intr-un final, cu un propulsor V12 aspirat natural, cu o capacitate cilindrica de 6.496 de centimetri cubi, ce se remarca in special prin turatia maxima, de 9.500 rpm. Aceeasi fisa cu specificatii tehnice mai gazduieste si un total sinonim cu 830 de cai putere, mai mult decat suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 km/h sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea intr-un interval de 2.9 secunde, inlocuitorul lui 812 Superfast plusand cu un 0 - 200 de kilometri pe ora in mai putin de 7.9 secunde.

Nota de plata nu ramane - la momentul actual, decat un mister, seria cunoscutelor continuand, in schimb, cu o viteza maxima de peste 340 km/h, astfel ca incredibilul GT in doua portiere, cu un plafon fix sau detasabil, in functie de varianta selectata, isi va mai intampina potentialii cumparatori si alaturi de discuri de franare masive, cu diametrul de pana la 398 de milimetri. Drept urmare, oprirea de la 100 la 0 km/h se va face - mare atentie, in 31.4 metri.

Ferrari 12Cilindri

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (60) Poze Ferrari 12Cilindri
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 10 Mai 2024