Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti. Cum arata in realitate

Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Mazda e nebunie curata
  • Are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Peste Ocean, pe piata din SUA, preturile de vanzare pornesc de la suma de 39.595 de dolari. Dupa cum precizam, de altfel, si anterior.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sapte saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii februarie, cea dintai generatie a gamei pe care Mazda o comercializeaza sub denumirea de CX-90 stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Privita de la exterior, respectiva creatie se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei - acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o lungime de aproximativ 5.10 metri, insa nici grila masiva a radiatorului ori jantele din aliaj condimentate cu un diametru de pana la 21 de inch nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate; ba dimpotriva.

La interior - de cealalta parte a portierelor, cumparatorii vor fi intampinati, printre altele, si de o configuratie cu trei randuri de scaune, plus sase, sapte sau opt locuri. Cu mentiunea ca seria vestilor bune continua - la nivelul cabinei, cu ornamente din lemn de artar, o tapiterie din piele Nappa, instrumente de bord digitale, sistem de climatizare automata, cu reglare pe trei zone, instalatie audio cu 12 difuzoare Bose, un display central cu o diagonala de 12.3 inch, statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, volan multifunctional in trei spite, cu reglare electrica si incalzire, iluminare ambientala, Apple CarPlay, Android Auto, radio HD etc.

Sub capota, cea dintai generatie a produsului oferit sub numele de CX-90 se bucura si de o motorizare I6 turbo, de 3.3 litri, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, care vine in doua variante diferite de putere - cu doar 280 ori 340 CP. Lista cu optiuni se incheie cu o versiune plug-in hybrid, un propulsor aspirat in numai patru pistoane - cu o capacitate de 2.5 litri, lucrand impreuna cu o unitate electrica acompaniata de o baterie de 17.8 kWh pentru un total de 323 de cai putere; indiferent de modelul ales, livrarea valorilor prezente in cadrul fisei tehnice se va face catre ambele punti, printr-o transmisie automata cu opt rapoarte.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 28 Martie 2023