Noua masina de la Porsche e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cortul si lopetile sunt optionale. Cum arata in realitate

Noua masina de la Porsche e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cortul si lopetile sunt optionale. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Porsche e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata
  • Cortul si lopetile sunt optionale
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Productia totala va fi limitata la circa 2.500 de unitati. Asa cum precizam, de altfel, si anterior.

Dezvelita publicului larg cu doar o singura saptamana in urma, in a doua parte a lunii curente, cea mai noua aroma a impresionantei retete cunoscute pasionatilor sub numele de cod Porsche 992 stie - cu siguranta - cum sa iasa in evidenta. Oferita sub denumirea de 911 Dakar, intr-un numar care nu ar trebui sa depaseasca, dupa cum mentionam - totodata - si momentul premierei mondiale, 2.500 de exemplare, respectiva versiune se remarca in special prin garda la sol extrem de generoasa, cu pana la 80 de milimetri mai mare comparativ cu un 911 Carrera cu suspensie sport. Anunta un comunicat pus de curand - pe parcursul zilelor precedente - la dispozitia presei din lumea intreaga.

Comercializata la preturi incepand de la putin peste 222.000 de euro - conform configuratorului caracteristic pietei auto din Germania, mult anticipata varianta cu aroma de off-roader a sportivei nemtesti se mai poate lauda, de asemenea, si cu o vopsea exterioara inspirata de castigatorul Raliului Paris - Dakar din anul 1984. Dar si cu anvelope Pirelli Scorpion All Terrain Plus, cu elemente interioare din Race-Tex, cu un portbagaj pentru plafon - unde isi fac veacul inclusiv lopetile pliabile, cu bare anti-ruliu, cu un sistem de directie integrala, cu doua moduri de rulare, unul Rallye, altul Offroad, proaspat aparute in peisaj, cu instrumente de bord partial digitale, cu instalatie audio Burmester.

Sub capota, propulsia exclusivistului Porsche 911 Dakar este asigurata de un motor in sase cilindri, cu doua turbine si capacitatea de 2.981 de centimetri cubi, unitatea in cauza livrand ambelor punti - potrivit companiei cu sediul in Stuttgart - undeva in 480 de cai putere. Indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa-si gaseasca rezolvarea - asa cum reiese din fisa cu specificatii de ordin tehnic - in numai 3.4 secunde. Cu pedala de acceleratie la podea, proba 0 - 200 de kilometri pe ora devine realitate dupa un timp de aproximativ 12.0 secunde, pe cand viteza de top nu depaseste - anunta acelasi comunicat de presa - pragul de 240 de kilometri pe ora.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 25 Noiembrie 2022