Noul Dodge Challenger SRT Hellcat ofera, de fapt, 707 cai putere

Noul Dodge Challenger SRT Hellcat ofera, de fapt, 707 cai putere
  • Noul Dodge Challenger SRT Hellcat ofera un total de 707 CP
  • Sub capota se ascunde un motor V8 supraalimentat de 6.2 litri
  • Clientii au de ales intre o cutie manuala si una automata
Distribuie pe Facebook

1 aprilie a trecut de mult, astfel ca nici vorba ca americanii sa se tina de glume. Drept urmare, ne conformam spuselor Dodge si anuntam ca noul Challenger SRT Hellcat tocmai a devenit cel mai puternic muscle car oferit vreodata de industria auto.

Anuntat la mijlocul lunii mai, modelul Dodge Challenger SRT Hellcat a reusit sa atraga atentia tuturor celor din jur in special datorita cifrelor si numerelor inscrise in cadrul fisei sale cu specificatii tehnice. Mai exact, noua versiune de top a popularului muscle car american promitea un total de peste 600 CP, indeajuns pentru a-l propulsa pe primul loc in topul celor mai puternice Challengere din intreaga istorie.

Valorile maxime anuntate pe-atunci de oficialii producatorului peste Ocean par sa fi fost insa (mult) subestimate, americanii de la Dodge publicand recent un comunicat de presa in care se precizeaza ca motorul V8 supraalimentat de 6.2 litri ascuns sub capota modelului Challenger SRT Hellcat ofera, de fapt, nici mai mult, nici mai putin de 707 CP. Asadar, acestea fiind spuse, segmentul muscle car-urilor are un nou rege.

Iar asta-i doar inceputul. Nu de alta, dar impresionanta creatie a constructorului american reuseste sa surclase la capitolul putere maxima chiar si ultima generatie a modelului Dodge Viper SRT10. Plus multe alte supercaruri galonate ale industriei auto, precum Porsche 911 GT2 RS, Chevrolet Corvette ZR1, McLaren 650S, Ferrari 599 Gran Turismo Omologato sau Lamborghini Aventador LP700-4, daca vrei.


Din pacate, performantele noului Dodge Challenger SRT Hellcat nu au fost publicate nici cu aceasta ocazie, drept pentru care reamintim viitorii clienti ai muscle car-ului de peste Ocean se vor mai bucura si de un kit aerodinamic special conceput, de jante forjate pe 20 inci - accesorizate cu anvelope Pirelli P Zero Nero, de suspensie ajustabila si, nu in ultimul rand, de discuri de franare cu dimensiuni de pana la 390 de milimetri.

Alte detalii includ transmisie manuala cu sase trepte sau cutie automata cu opt rapoarte, sistem de tractiune spate, doua chei diferite - una neagra pentru 500 CP si una rosie pentru maximul de putere, 11 nuante diferite pentru personalizarea caroseriei si deja obisnuitele scaune fata cu suport lateral marit, ceasuri de bord digitale, respectiv sistem de infotainment echipat cu un ecran tactil de aproximativ 8.4 inch.

Distribuie pe Facebook
mai multe