idea cu cele 2 chei de contact e deosebita ( nu stiu daca in bine sau rau . ma gandesc ca mai bine puneau un buton gen Mpower de la bmw pentru trepte diferite de putere) . masina insa este superba, atat estetic, dar mai ales tehnic
Mie mi se pare destul de ingenioasa ideea...desi poate nu este foarte practica. As vrea sa vad pe circuit cam care e diferenta de timp intre cele 2 chei :))
Vrei - crezi, nu vrei - nu crede. Doar iți spun ca precedentul SRT8 Challenger , cintareste 1920kg .
PS: tu ai vazut vreodata in viata ta, pe viu, un Dodge Challenger ?
E mai masiv decit un S-Class
Nu, nu e capabil ... de fapt sasiul a fost proiectat pentru dacia logan dar fiind mai ieftin l-au adobtat si cei de la GM, pana la 500cp se foloseste acest sasiu, peste 500cp merge la garaj si il schimba :))))
Foarte frumoasa masina, nota 10.
Cite grame de țuica ai baut ? :D
Ai controlat tu personal șasiul? Poate se folosește pana la 500,9999999 CP totuși? :D
Ai aparat de masura?
Dute te rog și te ocupă cu lucruri mai serioase daca n-ai ce vorbi.
Poate spui că șasiul e facut ca pentru Dacia 1310 ?
Sau poate VAZ 001 ? Ridiculous.
Bullsh*t
Eugen0000 ... tu nu observi ca ce am scris eu este la caterinca si ca raspundeam ironic lui BMW ZVV ??? Nu vezi ce intrebare stupida pune " ... Totodata am dubii daca sasiul este capabil sa duca atata putere" . Cum sa intrebi asa ceva ?? Normal ca rezista, tot ce am scris in postul anterior nu este o realitate, era un raspuns ironic pe dos ... mai citeste si tu printre randuri inainte de a comenta si vota negativ !!! Nici emoticonul de la sfarsit nu te-a indus in eroare?