Super-coupe-ul cu patru portiere pe care Mercedes il vinde doar in versiuni AMG a primit un facelift major. Nemtii au publicat acum primele fotografii si informatii oficiale cu variantele V8

Super-coupe-ul cu patru portiere pe care Mercedes il vinde doar in versiuni AMG a primit un facelift major. Nemtii au publicat acum primele fotografii si informatii oficiale cu variantele V8
  • Super-coupe-ul cu patru portiere pe care Mercedes il vinde doar in versiuni AMG a primit un facelift major
  • Nemtii au publicat acum primele fotografii si informatii oficiale cu variantele V8
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Germania, preturile de vanzare pornesc de la circa 158.163 de euro si ajung pana la 175.180 de euro - fara a pune insa la socoteala si costul eventualelor echipamente optionale.

Dezvelit publicului larg inca de la jumatatea anului trecut, noul Mercedes-AMG GT 4‑Door Coupe Facelift a revenit recent - chiar zilele acestea, in lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: nemtii au publicat intr-un final - dupa o lunga perioada de asteptare, primele fotografii si informatii oficiale ale versiunilor cu motor V8.

Comercializata la preturi incepand de la 158.163, respectiv 175.180 de euro, reteta caracteristica variantelor botezate GT 63 4Matic+ si GT 63 S 4Matic+ debuteaza cu o parte frontala restilizata - ce are ca sursa principala de inspiratie impresionantul GT 63 S E Performance, conform unui comunicat de presa.

Mercedes‑AMG GT 63 4Matic+ si Mercedes‑AMG GT 63 S 4Matic+ Facelift

Mercedes‑AMG GT 63 4Matic+ si Mercedes‑AMG GT 63 S 4Matic+ Facelift

Acelasi super-coupe cu patru portiere pe care Mercedes il vinde - din 2018, doar in versiuni AMG se mai poate lauda si cu cateva nuante proaspete pentru caroserie - unele cu finisare mata, potrivit primelor detalii prezentate de nemti publicului larg. Dar si cu noi combinatii de culori la nivelul tapiteriei realizate din piele fina.

Insotita de doua turbine si o capacitate de 3.982 de centimetri cubi, unitatea V8 de sub capota variantelor botezate GT 63 4Matic+ si GT 63 S 4Matic+ a reusit sa scape - in schimb, complet neatinsa, astfel ca livreaza in continuare ambelor punti, printr-o cutie automata cu noua rapoarte, 585, respectiv 639 CP.

Rezultatul? Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea fie in 3.4, fie in 3.2 secunde, urmand ca acul vitezometrului sa isi continue ulterior incursiunea - complet nestingherit, pana la o viteza de 310 sau 315 kilometri pe ora - in functie de versiunea bifata.

Mercedes‑AMG GT 63 4Matic+ si Mercedes‑AMG GT 63 S 4Matic+ Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Mercedes‑AMG GT 63 4Matic+ si Mercedes‑AMG GT 63 S 4Matic+ Facelift
mai multe