Uita de Lamborghini Urus! Porsche prezinta oficial noul Cayenne Turbo E-Hybrid cu motor de 739 CP si 950 Nm. Cat costa in Romania

Uita de Lamborghini Urus! Porsche prezinta oficial noul Cayenne Turbo E-Hybrid cu motor de 739 CP si 950 Nm. Cat costa in Romania
  • Uita de Lamborghini Urus!
  • Porsche prezinta oficial noul Cayenne Turbo E-Hybrid cu motor de 739 CP si 950 Nm
  • Cat costa in Romania
Trimite unui prieten

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv o pereche de faruri Matrix cu tehnologie LED si un numar total de peste 32.000 de pixeli. Plus sistem de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, dupa cate se precizeaza pe site-ul diviziei locale.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de sase saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui august, cea mai performanta versiune a noii familii Porsche Cayenne Facelift a fost lansata de curand, chiar pe parcursul acestor zile, si pe piata din Romania.

Oferita la preturi incepand de la aproximativ 180.131 de euro, cu varianta cu alura de Coupe pornind, in schimb, de la suma de 183.801 euro, potrivit configuratorului regasit pe site-ul importatorului local, spectaculoasa masina gazduieste sub capota un ansamblu plug-in hybrid cu valori demne mai degraba de o sportiva pur sange - de la Ferrari ori Lamborghini, decat un SUV de familie.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Intr-o alta ordine de idei, solutia tehnica propusa de noul Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid - caci despre acesta este vorba, debuteaza cu un propulsor cu opt cilindri in V, plus doua turbine, pe benzina, unitatea de 3.996 de centimetri cubi dezvoltand undeva in jurul a 599 de cai putere.

Motorizarii mentionate anterior i se alatura, conform fisei cu specificatii tehnice, un motor electric cu 176 CP si o baterie litiu-ion cu generoasa capacitate de 25.9 kWh - astfel ca persoana de la volan va trezi la viata, prin apasarea pedalei de acceleratie, o herghelie cu 739 de cai putere, la care se adauga un cuplu de, mare atentie, 950 de Newton-Metri, suficient pentru a muta planeta din loc.

Drept urmare - atunci cand vine vorba despre performantele noului Cayenne Turbo E-Hybrid, impozantul SUV de la Porsche isi propune sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 3.7 secunde, un timp incredibil pentru un mastodont de 2.500+ de kilograme.

Seria atractiilor principale continua cu o viteza maxima de circa 295 de kilometri pe ora, un alt aspect extrem de interesant constand in consumul mediu de carburant: numai 1.7-2.0 litri de benzina sunt necesari pentru parcurgerea clasicei distante de 100 de kilometri, secretul acestei reusite constand, inutil de adaugat, in autonomia de pana la 82 de kilometri caracteristica modului de rulare electric.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Reteta impresionantului Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid se incheie, intr-un final, cu o echipare standard deloc neglijabila - vorbim, pana la urma, despre un model cu o nota de plata de peste 180.000 de euro, ce debuteaza cu un set de faruri Matrix cu tehnologie LED si peste 32.000 de pixeli.

Totodata, fara costuri suplimentare mai sunt oferite si jantele supradimensionate - cu diametrul de 21 de inch, din aliaj usor, discurile de franare insotite de etriere de culoare rosie, stopurile LED cu banda iluminata inclusa, suspensia adaptiva, pe aer, tractiunea integrala avansata, cu functie de vectorizare a cuplului, scaunele fata cu actionare electrica si functie de incalzire ori volanul cu design in trei spite.

Aceeasi masina se mai poate lauda - mai mult sau mai putin surprinzator, si cu un instrumentar de bord complet digital si configurabil, cu tapiterie realizata din piele, difuzoare de inalta fidelitate, semnate de specialistii Bose, o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii.

Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (9) Poze Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 26 Octombrie 2023