Asta e momentul asteptat de toata lumea. Un tuner austriac a montat motorul V8 pe noul Mercedes C63 AMG

Asta e momentul asteptat de toata lumea. Un tuner austriac a montat motorul V8 pe noul Mercedes C63 AMG
Compania VUK a avut nevoie de 24 de luni pentru a duce la final aceasta misiune. Potrivit primelor detalii si informatii date publicitatii.
Trimite unui prieten

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de doi ani, inca de la sfarsitul lui 2022, noul Mercedes-AMG C 63 S E Performance a reusit sa starneasca nenumarate controverse si discutii in contradictoriu. In special din pricina motorizarii de sub capota, acolo unde germanii au renuntat la celebra unitate V8 biturbo de 4.0 litri pentru un ansamblu plug-in hybrid construit in jurul unui agregat I4 turbo de numai 2.0 litri.

Ce este drept, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi acum, multumita unui total sinonim cu 680 CP si 1.020 Nm, livrat rotilor de pe ambele punti, rezolvarea intr-un timp de 3.4 secunde. In plus, viteza de top a modelului cu o greutate de 2.165 kg urca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, pana la pragul de 280 km/h.

Exista insa si o solutie pentru persoanele dornice sa experimenteze noul Mercedes-AMG C 63 S E Performance alaturi de propulsorul V8 biturbo de 4.0 litri. Proiectul austriecilor de la VUK, urmatorul exemplar este rezultatul a 24 de luni de dezvoltare. continua.

Din pacate, performantele acestuia nu reprezinta, la momentul actual, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, cu mentiunea ca este de asteptat ca respectiva masina sa ofere de la 510 CP si 700 Nm in sus. Ramane de aflat, pe viitor, daca doar unei sau tot ambelor punti.

Trimite unui prieten