Audi-ul care a impartit internetul in doua: a renuntat la motorul V8 pentru un sistem de propulsie complet electric

Audi-ul care a impartit internetul in doua: a renuntat la motorul V8 pentru un sistem de propulsie complet electric
  • Primul Audi S5 complet electric vine de peste Ocean, din SUA
  • Coupe-ul cu motor V8 preia sistemul de propulsie al lui Tesla Model S
  • Meniul disponibil continua cu ceasuri de bord digitale si altele
Distribuie pe Facebook

Cu 416 cai pe ambele punti si un cuplu instant de peste 560 Nm, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa se realizeze acum in mai putin de cinci secunde.

Desi arata ca oricare alt S5 de prima generatie, acest Audi in doua portiere este complet diferit de celelalte exemplare cu motor V8 de 4.2 litri - fara niciun fel de gluma sau exagerare.

Principala diferenta se regaseste la nivelul sistemului de propulsie prezent la datorie, pe care coupe-ul de culoare neagra cu accente argintii il imprumuta... ei bine, de la o Model S P85D.

Nu insa chiar in formula cunoscuta de intreaga planeta, proprietarul respectivului Audi S5 preferand sa transplanteze doar unul dintre motoarele electrice ale super-sedanului de la Tesla.

Si mai impresionant decat insusi sistemul de propulsie, ce dezvolta 416 CP si 563 Nm in cazul de fata, este faptul ca acesta lucreaza alaturi de celebrul sistem de tractiune integrala quattro.

Un alt detaliu (extrem de) interesant, cel putin daca ne intrebi pe noi, il reprezinta servodirectia disponibila la buton, pe care soferul o poate opri sau porni in absolut orice moment doreste.

Intr-un final, pe langa inlocuirea motorului V8 de 4.2 litri cu jumatatea sistemului de propulsie electric de pe Tesla Model S P85D, respectivul Audi S5 mai ofera un nou sistem de infotainment.

Totodata, ceasurile de bord cu design analog au fost inlaturate, in locul acestora facandu-si aparitia vitezometrul digital regasit in echiparea standard a super-sedanului din California.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 28 Aprilie 2020