Masina care ar fi in stare sa inghita orice ii apare in cale. Este din '72 si are 1.036 de cai sub capota

  • AMC-ul Javelin AMX este din 1972
  • Este vorba despre un restomod
  • Sub capota avem un propulsor V8 Hellcat de 6.2 litri
Distribuie pe Facebook

Dupa ce ne-au uimit de curand cu un Charger din 69' reconstruit cu piese moderne, specialistii Ringbrothers revin acum cu o noua creatie. Este vorba despre un AMC Javelin AMX din 1972 care face concurenta lejer supercar-urilor din ziua de azi.

Cu ocazia show-ului SEMA care se desfasoara momentan la Las Vegas, exponzatii se straduiesc sa arate lumii tot ce au ei mai bun. Daca ieri ne-au impresionat cu un Dodge Charger din 1969 retromod, specialistii Ringbrothers revin azi cu cel mai impresionant proiect al lor.

AMC Javelin AMX Defiant

Acest AMC Javelin AMX din 1972 a fost reconstruit de la zero si a primit un nume nou: Defiant. Vorbim tot de un restomod, avand in vedere ca forma generala a caroseriei nu a suferit modificari, insa pe dedesubt avem o gramada de piese moderne.

AMC Javelin AMX Defiant

In primul rand, ampatamentul a fost marit cu 16 centimetri, pasajele rotilor fata au fost reconstruite din fibra de carbon, iar capota, aripile si grila au fost redesenate pentru a se potrivi cu noua statura a masinii. Deasemenea, bara fata este nou nouta iar majoritatea ornamentelor de la exterior au fost "decupate" dintr-un bloc solid de aluminiu.

AMC Javelin AMX Defiant

La interior avem scaune custom, ceasuri de bord specifice anilor '70 si nu in ultimul rand, un sistem audio Kicker. Intregul pachet este completat de un set de jante HRE de 20 de inch si de un sistem de franare Baer.

AMC Javelin AMX Defiant

In ceea ce priveste partea moderna, Javelin-ul AMX Defiant vine cu un sasiu Detroit Speed, amortizoare RideTech, o punte spate de Chevrolet si o suspensie multi-link. Adevarata surpriza se regaseste sub capota, acolo unde unitatea standard a fost inlocuita cu un V8 Hellcat de 6.2 litri.

AMC Javelin AMX Defiant

Acesta a primit la randul sau un supercharger Whipple de 4.5 litri, un sistem de injectie Holley Dominator si o evacuare Flowmaster cu iesiri laterale. In urma acestor modificari, unitatea a ajuns sa dezvolte nu mai putin de 1.036 de cai putere, transmisi in totalitate puntii spate prin intermediul unei cutii de viteze automate Bowler si al unui cardan din fibra de carbon.

AMC Javelin AMX Defiant

AMC Javelin AMX Defiant

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze AMC Javelin AMX Defiant
mai multe