Masina cu motor de 3.8 litri si 800 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale

Masina cu motor de 3.8 litri si 800 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
  • Masina cu motor de 3.8 litri si 800 CP
  • Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze, de ce nu, doar 2.5 secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu circa trei ani, mult anticipata serie 992 a legendarei masini oferite de Porsche sub numele de 911 se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se regaseste si o varianta comercializata sub denumirea de Turbo S Cabriolet, alaturi de un propulsor biturbo in sase cilindri, daca mai era cumva nevoie de o asemenea mentiune.

Disponibila la vanzare, pe piata din Germania, la preturi incepand de la putin peste 235.000 de euro, respectiva reteta a primit, recent, tratamentul TechArt GTstreet R, compus din spoilere fata si spate agresiv stilizate, plus extensii proeminente pentru praguri si aripile laterale, potrivit primelor imagini si detalii oficiale.

TechArt GTstreet R Cabriolet

TechArt GTstreet R Cabriolet

Lista imbunatatirilor operate la nivelul departamentului exterior continua cu noua capota a portbagajului, prizele de aer aditionale si jantele forjate in combinatia 20 / 21 de inch, printre altele, in timp ce meniul de la interior propune o combinatie de materiale exclusiviste, precum piele, carbon si alcantara. In orice culoare posibila ori imposibila, cu gusturile si bugetul fiecarui client in parte reprezentand singurele limite.

Aceeasi reteta TechArt GTstreet R destinata actualei generatii a masinii vandute de Porsche sub numele de 911 Turbo S Cabriolet cuprinde inclusiv o crestere a puterii de la 650 la 800 CP, suficient pentru ca motorul de 3.8 litri sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora in, de ce nu, 2.5 secunde.

Cu pedala de acceleratie la podea, acul vitezometrului urmeaza sa urce pana la 350 de kilometri pe ora, conform comunicatului oficial de presa. Seria vestilor bune se incheie, intr-un final, cu un nou set de arcuri sau, la cererea expresa a clientilor, o suspensie complet ajustabila, tip coilover, scaune racing si, extrem de util in cazul evenimentelor pe circuit, daca mai era cumva nevoie de o asemenea mentiune, roll cage.

TechArt GTstreet R Cabriolet

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (8) Poze TechArt GTstreet R Cabriolet
mai multe