Masina cu motor de 4.0 litri si 809 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale

Masina cu motor de 4.0 litri si 809 CP. Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
  • Masina cu motor de 4.0 litri si 809 CP
  • Compania producatoare a publicat acum primele imagini si detalii oficiale
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa dureze, de ce nu, chiar mai putin de trei secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu aproximativ cinci ani si trecuta - recent, printr-un binemeritat facelift, actuala generatie a super-berlinei comercializate de Mercedes sub numele de E 63 AMG este o bestie de masina. Insotita de un motor cu opt cilindri in V si doua turbine, de 4.0 litri, aceasta poate sprinta de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.4 secunde, datorita unei puteri maxime de pana la 612 CP, dupa cum este si cazul configuratiei de top S.

Exista insa, dupa cate se pare, si cateva persoane nemultumite complet de cifrele, numerele si valorile mentionate anterior, categoria respectiva avand acum o noua sansa de a-si transforma propriul exemplar intr-o adevarata mega racheta.

Mercedes E 63 S de la Manhart Performance

Mercedes E 63 S de la Manhart Performance

Dezvoltata de specialistii Manhart Performance si cuprinzand inclusiv o admisie din carbon, plus turbine modificate si optimizare a unitatii de control, solutia de astazi se traduce printr-o ii permite motorului cu opt cilindri in V si doua turbine - de 4.0 litri, sa urce pana la 809 CP. Din pacate, timpul necesar rezolvarii eternei probleme a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora nu reprezinta decat un mare mister dar, cu pedala de acceleratie la podea, nu ar fi de mirare sa vorbim despre un <3.0 secunde.

Lista modificarilor continua la nivelul departamentului estetic, acolo unde proiectul ER 800 vine cu o finisare neagra pentru grila radiatorului, cu accente contrastante de auriu si, totodata, un set de jante cu diametrul urias, de 21 de inch.

Reteta pusa - de curand, la punct de specialistii Manhart Performance si destinata proprietarilor actualei generatii a super-berlinei comercializate de Mercedes sub numele de E 63 AMG cuprinde inclusiv discuri de franare de pana la 405 milimetri, un modul pentru coborarea suspensiei pe aer cu circa 20 - 30 de milimetri si, daca mai conteaza cumva, covorase noi. Cat despre nota de plata, numai modificarile pentru motorul cu opt cilindri in V si doua turbine, de 4.0 litri, se ridica la 17.999 de euro.

Mercedes E 63 S de la Manhart Performance

Mercedes E 63 S de la Manhart Performance

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (40) Poze Mercedes E 63 S de la Manhart Performance
mai multe