Mercedes a lansat masina asteptata de toata lumea. Fa cunostinta cu noul G 63 4x4², off-roader-ul cu motor V8 biturbo si garda la sol de 35 de centimetri

Mercedes a lansat masina asteptata de toata lumea. Fa cunostinta cu noul G 63 4x4², off-roader-ul cu motor V8 biturbo si garda la sol de 35 de centimetri
  • Mercedes a lansat masina asteptata de toata lumea
  • Fa cunostinta cu noul G 63 4x4², off-roader-ul cu motor V8 biturbo si garda la sol de 35 de centimetri
Trimite unui prieten

Nota de plata nu reprezinta - pentru moment, decat un mare mister, insa aceasta ar putea depasi pragul de 250.000 de euro.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de trei ani, inca din prima parte a lui 2018, actualul G-Class se vinde - zilele acestea, in diferite versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de Mercedes la dispozitia clientilor sai se regaseste, mai nou, si o varianta comercializata sub denumirea de G 63 4x4².

Anuntata chiar in cursul dupa-amiezii zilei de azi - spre marea surprindere a intregii planete, respectiva masina iese numaidecat in evidenta prin numeroasele detalii si elemente exterioare realizate din fibra de carbon, insa nici jantele din aliaj pe 22 de inch, dotate cu anvelope speciale, nu vor trece complet neobservate.

Mercedes-AMG G 63 4x4²

Mercedes-AMG G 63 4x4²

Mercedes-AMG G 63 4x4²

In interior - departe de privirile insistente ale curiosilor, primul Mercedes-AMG G 63 4x4² din istorie isi va rasfata cumparatorii si cu tapiterie din piele fina, cu iluminare ambientala, scaune multifunctionale, cusaturi sub forma de carouri. Din meniu nu lipsesc nici ceasurile de bord digitale, ecranul central urias etc.

Sub capota, respectiva masina gazduieste un motor in opt cilindri - cu doua turbine de dimensiuni generoase si o capacitate de patru litri in echipare, proiectat pentru a livra persoanei aflate la volan, prin intermediul unei transmisii automate cu noua rapoarte, circa 585 de cai putere, mai mult sau mai putin surprinzator.

Despre acelasi Mercedes-AMG oferit sub numele de G 63 4x4² ar mai trebui spus si ca dispune de punti pe portale pentru un maxim de eficienta in off-road. La polul opus, performantele pe asfalt nu raman, momentan, decat o necunoscuta, insa nu ar fi de mirare ca proba 0 - 100 km/h sa dureze 4.x secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 15 Iunie 2022