Nemtii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie. Primele imagini oficiale au fost publicate chiar acum

Nemtii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie. Primele imagini oficiale au fost publicate chiar acum
  • Nemtii au terminat de tunat primul Corvette cu motor central din istorie
  • Primele imagini oficiale au fost publicate chiar acum
Distribuie pe Facebook

Printre modificarile puse la dispozitia clientilor se numara si un set de semi-slick-uri de la Pirelli, conform primelor informatii date publicitatii.

Dezvelit oficial inca din vara anului 2019, noul Chevrolet Corvette (C8) Stingray e o adevarata bestie. Acompaniat de un motor V8 aspirat, montat pentru prima oara central, in spatele scaunelor fata, acesta vine cu pana la 495 de cai sub capota, asa cum precizam si anterior.

Mult mai interesant este insa timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 60 mph (96 de kilometri pe ora): doar 2.9 secunde atunci cand este echipat cu pachetul de performanta Z51, disponibil in schimbul unei sume de aproape 6.000 de dolari.

Chevrolet Corvette C8 de la GeigerCars

Un adevarat performer, primul Corvette cu motor central din istorie se afla, mai putin surprinzator pentru unii dintre noi, si la baza ultimului proiect de tuning de la GeigerCars. Surprinzator este ca nemtii au preferat sa stea departe si sa nu atinga uzina de 6.2 litri de sub capota.

In schimb, specialistii companiei cu sediul in Munchen au pregatit cateva elemente aerodinamice capabile, aparent, sa asigure o forta de apasare suficienta fara insa a creste rezistenta la inaintare, potrivit comunicatului oficial de presa.

Noul Chevrolet Corvette (C8) Stingray a mai primit, in plus, si un set de incaltari din gama Ultraleggera de la OZ Racing, cu diametrul de 19 inch pe puntea fata si 20 de inch pe puntea spate. Mai usoare cu undeva in jurul a 20 de kilograme fata de jantele originale, se mai spune.

La final, clientii mai pot opta si pentru semi-slick-uri Pirelli P Zero Trofeo R, pentru o suspensie ajustabila de tip coilover, dezvoltata alaturi de kW si, nu in ultimul rand, pentru un sistem de franare imbunatatit, de strada sau, de ce nu, de curse.

Chevrolet Corvette C8 de la GeigerCars

Chevrolet Corvette C8 de la GeigerCars

Chevrolet Corvette C8 de la GeigerCars

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (19) Poze Chevrolet Corvette C8 de la GeigerCars
mai multe