Nemtii si-au facut de cap cu primul Mercedes-AMG GT 63 S din istorie. Super-sedanul cu motor V8 si alura de fastback ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Aventador

Nemtii si-au facut de cap cu primul Mercedes-AMG GT 63 S din istorie. Super-sedanul cu motor V8 si alura de fastback ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Aventador
  • Nemtii si-au facut de cap cu primul Mercedes-AMG GT 63 S din istorie
  • Super-sedanul cu motor V8 si alura de fastback ofera acum mai multa putere chiar si decat un Lamborghini Aventador
Distribuie pe Facebook

Printre multiplele elemente si detalii de precizat se numara - astfel, si un sprint de la zero la 100 km/h in mai putin de trei secunde.

Acompaniat de un propulsor cu doua turbine si o capacitate de 3.982 de centimetri cubi, care dezvolta undeva in jurul a 639 cai, noul Mercedes-AMG GT 63 S ocupa un loc fruntas in topul celor mai puternice autoturisme de serie ale planetei. Iar acesta este doar inceputul, spectaculoasa berlina cu cinci portiere in dotare impresionand si prin timpul caracteristic acceleratiei de la zero la 100 de kilometri pe ora, sinonim cu numai 3.2 secunde, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Mercedes-AMG GT 63 S de la VATH

Exista loc si de mai bine - daca este sa dam crezare specialistilor de la VATH, simpla reprogramare a unitatii de control permitandu-le nemtilor sa se laude cu obtinerea unui total de 750 de cai, indeajuns pentru ca primii 100 km/h sa soseasca, mai nou, intr-un interval mai mic de trei secunde, acul vitezometrului urmand sa isi continue apoi, fara niciun fel de stres sau problema, incursiunea pana la 335 de kilometri pe ora, de la 315 km/h, conform documentului anterior mentionat.

Primul Mercedes-AMG GT 63 S se mai poate lauda, pe langa plusul de performanta destinat motorizarii biturbo de patru litri, si cu o doza extra de agresivitate estetica, datorata noului eleron fix din echiparea hayonului. Din pachet nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator, nici jantele din aliaj insotite de diametrul de 20 de inch si, la fel de important de adaugat, servite, pentru un rezultat final cat mai apropiat de perfectiune, alaturi de o suspensie cu 20 de milimetri mai joasa.

Mercedes-AMG GT 63 S de la VATH

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (9) Poze Mercedes-AMG GT 63 S de la VATH
mai multe