O sa ramai uimit de cum arata, dar stai sa vezi ce imbunatatiri a primit motorul turbo. GALERIE FOTO COMPLETA

O sa ramai uimit de cum arata, dar stai sa vezi ce imbunatatiri a primit motorul turbo. GALERIE FOTO COMPLETA
  • O sa ramai uimit de cum arata, dar stai sa vezi ce imbunatatiri a primit motorul turbo
  • Meniul disponibil cuprinde inclusiv o evacuare cvadrupla, plus nenumarate modificari interioare
Trimite unui prieten

Timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora? Mult mai mic decat in cazul versiunii standard, de 5.9 secunde.

Chiar daca Volkswagen a lansat de curand o noua generatie a celebrului Golf, specialistii companiei Yido Performance au preferat sa-si indrepte intreaga atentie catre vechiul model. Catre versiunea de performanta GTI Clubsport, mai precis, al carui motor turbo de doi litri dezvolta 265 de cai putere in mod normal si 290 de cai putere in Overboost - functie disponibila, ce este drept, doar pentru o perioada de 10 secunde.

Pornind de la exterior spre interior, tunerul mentionat anterior a completat reteta specifica variantei in cauza cu nou pachet aerodinamic, plus jante pe 20 de inch.

Volkswagen Golf GTI Clubsport de la Yido Performance

Meniul respectiv continua cu un paintjob unic si o evacuare cvadrupla de la Remus dar, chiar si asa, cele mai multe priviri se vor indrepta catre garda la sol infima - ce i se datoreaza suspensiei pneumatice proaspat aparute in peisaj. De asemenea, nu lipsesc din meniul propus de specialistii companiei Yido Performance nici scaunele fata de tip scoica, acelasi Volkswagen Golf GTI Clubsport adoptand si un roll cage (in locul banchetei spate).

In compartimentul motor, benzinarul de doi litri despre care discutam si in primele randuri a primit o noua turbina si alte imbunatatiri sinonime cu 420 de cai putere.

Din pacate, timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora ramane un mister in cazul de fata, insa un Volkswagen Golf GTI Clubsport complet stock are nevoie de 5.9 secunde pentru a rezolva ecuatia data. Putem spune, in schimb, ca specialistii companiei Yido Performance au simtit nevoia sa modifice si sistemul de franare existent, astfel ca discurile lucreaza acum de etriere cu sase pistoane in dotare.

Volkswagen Golf GTI Clubsport de la Yido Performance

Volkswagen Golf GTI Clubsport de la Yido Performance

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (10) Poze Volkswagen Golf GTI Clubsport de la Yido Performance
VW
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 27 August 2020