Se lauda cu 100 CP per cilindru. Masina care scoate mai multi CAI din patru pistoane decat un BMW cu motor V8

Se lauda cu 100 CP per cilindru. Masina care scoate mai multi CAI din patru pistoane decat un BMW cu motor V8
  • Primul tuning pentru noul Hyundai i30 N vine de la nemti
  • Modelul sud-coreean ascunde acum sub capota 400 de CAI
  • Propulsorul de 1.6 litri lucreaza alaturi de o noua turbina
Distribuie pe Facebook

Chiar daca nu exista niciun fel de informatie oficiala cu privire la acest aspect, nu ar fi deloc de mirare ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa se realizeze acum in numai cinci secunde.

Anuntata inca de la mijlocul anului 2017, prima compacta de performanta din istoria Hyundai se vinde zilele acestea in doua variante diferite: cu 250 sau 275 de cai sub capota.

O cutie manuala cu sase rapoarte si un sistem de tractiune fata insoteste in ambele cazuri motorul 2.0 turbo cu patru cilindri in linie, astfel ca sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza fie in 6.4, fie in 6.1 secunde.

Hyundai i30 N de 400 CP

Situatia se schimba insa radical in cazul exemplarului din aceste imagini, care a primit numeroase imbunatatiri din partea nemtilor - inclusiv un nou sistem de supraalimentare.

Multumita tratamentului prescris de specialistii Turbozentrum Berlin, versiunea N a modelului i30 dezlantuie la apasarea pedalei de acceleratie o herghelie formata din 400 de cai - cu 33 CP mai mult decat un BMW 550 E60.

Compania de tuning din capitala Germaniei nu a publicat si noul timp necesar rezolvarii ecuatiei 0 - 100 km/h, dar nu ar fi deloc de mirare sa vorbim acum despre cinci secunde.

In ceea ce priveste nota de plata a modificarilor primite de prima compacta de performanta din istoria Hyundai, aceasta variaza de la doar 1.666 de euro - la schimb cu turbina originala, pana la 2.400 de euro, scrie AutoBild.

Hyundai i30 N de 400 CP

Hyundai i30 N de 400 CP

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Hyundai i30 N de 400 CP
mai multe