Si-a inceput viata ca un banal 318d, insa acum ar putea fi singurul M3 Touring din Europa de Est.

Si-a inceput viata ca un banal 318d, insa acum ar putea fi singurul M3 Touring din Europa de Est.
  • Un ungur si-a transformat vechiul banalul 318d in M3 Touring
  • Automobilul bavarez a suferit numeroase modificari la exterior
  • Inclusiv interiorul a fost modificat in stilul M3-ului E46
Distribuie pe Facebook

Chiar daca la un moment dat a cochetat cu aceasta idee, BMW a renuntat intr-un final la sansa de a oferi inclusiv o versiune break a modelului M3. A dus-o insa mai departe un pasionat de tuning din Ungaria, care a lucrat din greu pentru ca propriul sau 318d sa arate precum automobilul bavarez de inalta performanta.

In timp ce concurenta directa isi vinde masinile in aproape toate tipurile de caroserie posibile si imposibile, BMW refuza in continuare sa vina pe piata cu o versiune break a modelului M3.

Drept urmare, pentru cei care viseaza la un automobil de familie cu performantele unei sportive pur sange, solutiile se rezuma fie la cumpararea unui Audi RS4 Avant ori Mercedes C63 AMG T-Modell, fie la...

BMW M3 Touring

... la construirea propriului M3 break, dupa cum s-a intamplat si in cazul de fata. Doar pana la un anumit punct insa, exemplarul cu pricina lovindu-se de refuzul de a primi inclusiv motorizarea in sase cilindri.

Asadar, nici vorba ca sub capota bombata a acestui E46 din Ungaria sa gasim un total de 343 de cai putere. Ba dimpotriva: exista mari sanse ca propulsia sa fie asigurata in continuare de unitate originala de 318d.

Exteriorul a fost in schimb complet modificat, absolut totul - de la partea frontala si pana la profilul lateral sau posteriorul automobilului bavarez, ducandu-ne cu gandul la apetisantul BMW M3.

BMW M3 TouringBMW M3 Touring

BMW M3 Touring

Vestile bune continua la nivel de interior, acolo unde dam peste volanul in trei spite si scaunele sport ale aceluiasi model de inalta performanta. Plus accente de carbon si cusaturi realizate sub forma de carouri.

Unitatea multimedia cu Android reprezinta un alt detaliu remarcabil, la aceasta categorie inscriindu-se si ceasurile de bord. Care, spre deosebire de cele ale M3-ului E46, sunt gradate doar pana la 6.000 rpm, respectiv 240 km/h.

La final, nu putem decat aprecia efortul ungurului nostru pasionat de tuning, insa ramane urmatoarea intrebare: merita aceasta conversie atata timp cat motorizarea ramane complet neschimbata?

BMW M3 Touring

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (55) Poze BMW M3 Touring
mai multe