Transformarea unui Audi: De la A5 la RS5 Sportback
- Rieger modifica prima generatie a modelului Audi A5 Sportback
- Pachetul de tuning vizeaza exclusiv aspectul exterior
- Meniul include si un nou set de jante, pe 21 inci
Spre deosebire de versiunea Coupe sau cea Cabriolet, modelul Audi A5 Sportback nu se poate lauda si cu o varianta de inalta performanta RS. Acest lucru este insa pe cale sa se schimbe, germanii de la Rieger Tuning concentrandu-se in ultima perioada de timp asupra unui astfel de proiect.
Posesorii primei generatii a modelului Audi A5 Sportback au un nou motiv de bucurie. Desi modelul lor a fost scos din productia de serie in urma cu aproximativ trei ani, atunci cand constructorul din Ingolstadt a lansat pe piata o versiune imbunatatita, automobilul german reuseste sa atraga in continuare atentia marilor case de tuning.
Cea mai noua insprava care are ca actori principali un tuner de renume si un exemplar Audi A5 Sportback poarta semnatura celor de la Rieger, compania din Eggenfelden promitand proprietarilor modelului german o transformare radicala. Mai exact, in urma tratamentului suferit, automobilul constructorului din Ingolstadt iese acum in evidenta printr-o parte frontala mult mai agresiva, inspirata in proportie de 100% de versiunea de inalta performanta RS5 Coupe.
Tot cu un plus de agresivitate ne intalnim si la nivelul partii posterioare, specialistii Rieger optand insa aici pentru o serie de modificari originale, precum difuzorul de aer atasat spoilerului, ce gazduieste si cele patru tips-uri rotunde ale sistemului de evacuare. De asemenea, de pe lista cu bunatati exterioare nu lipsesc nici pragurile laterale restilizate sau noile jante - jante cu design in sapte spite, pe 21 inci, accesorizate cu pneuri Dunlop Sport Maxx GT.
Pe plan tehnic, noul Audi A5 Sportback de la Rieger Tuning se poate lauda atat cu o suspensie mai joasa, cat si cu un sistem de franare de inalta performanta. Din pacate, informatiile cu privire la ceea ce se ascunde sub capota lipsesc cu desavarsire la acest moment, insa suntem mai mult ca siguri ca celebrul tuner german nu s-a grabit sa realizeze si un transplant de motor V8 FSI de 4.2 litri.
Asadar, merita o astfel de transformare sau preferi tratamentul unei alte companii de tuning? Tu ce crezi?
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw touran diesel 2011 5790 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €