Tuning BMW: Noul Alpina D3 atinge 278 km/h, consuma doar 5.3 litri la 100 km

  • Alpina dezvaluie noua generatie D3 Biturbo
  • Valorile maxime numara 350 CP si 700 Nm
  • Consumul mediu este de 5.3 l / 100 km
Distribuie pe Facebook

Cea mai noua generatie a modelului Alpina D3 Biturbo promite performante de invidiat, caracteristice unui automobil sport, in schimbul unui consum de carburant aproape insignifiant, specific unui autoturism de familie.

In cazul in care visezi la un automobil care sa ofere un maximum de performanta fara sa sacrifice catusi de putin confortul, atunci ultima generatie a modelului Alpina B3 Biturbo ar putea reprezenta alegerea ideala pentru persoana ta. Daca mai adaugi insa la cerinte si o doza (mai mare) de eficienta, ei bine... ei bine, situatia se schimba, iar noua solutie destinata tie devine modelul Alpina D3 Biturbo.

Alpina D3 Biturbo

Si pentru ca probabil acum te intrebi care-i treaba cu acest autoturism, iata si raspunsurile pe care le cauti. Asa cum precizam si in urma cu aproximativ o luna, cea mai noua generatie a modelului Alpina D3 Biturbo ascunde sub capota o unitate twin-turbodiesel de trei litri si cu sase cilindri in linie, capabila sa puna la dispozitia celui aflat la volan nici mai mult, nici mai putin de 350 cai putere si 700 Newton-Metri.

Alpina D3 Biturbo

Adauga pe lista cu specificatii tehnice si o transmisie automata cu opt rapoarte, ce poarta semnatura specialistilor ZF, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in doar 4.6 secunde. Viteza maxima? Ce-ai zice de 278 kilometri pe ora? Suna bine, nu-i asa? Dar daca aducem in discutie si consumul mediu de carburant, ce nu depaseste pragul celor 5.3 litri la 100 kilometri?

Alpina D3 Biturbo

Concluzia este cat se poate de clara: cea mai noua generatie a modelului Alpina D3 Biturbo va reprezenta automobilul perfect pentru multi dintre noi, atat prin prisma cifrelor de mai sus, cat si datorita comportamentului sportiv si performantelor impresionante in urma unei suspensii sport, cu amortizoare ajustabile in cinci moduri diferite, respectiv a unui sistem de franare ce cuprinde discuri de 370 mm pe fata, respectiv 345 mm pe spate.

Alpina D3 Biturbo

In ceea ce priveste aspectul vizual, noul Alpina D3 Biturbo nu reprezinta nici o surpriza pentru nimeni. Eleganta si rafinamentul sunt si de-aceasta data cuvintele de ordine, singurele diferente intre creatia celebrei companii germane de tuning si un exemplar stock al ultimului BMW Seria 3 fiind reprezentate de prelungirile spoilerelor fata / spate, eleronul pentru portbagaj, sistemul de evacuare cu patru tobe de esapament si jantele cu design multispita.

Alpina D3 Biturbo

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Alpina D3 Biturbo
mai multe