Tuning BMW: Noul M5 trece pe la G-Power, se-alege cu 640 cai putere

Tuning BMW: Noul M5 trece pe la G-Power, se-alege cu 640 cai putere
Dupa-un scurt anunt pe Facebook si o mica imagine care sa ateste cele sustinute, germanii de la G-Power s-au pus pe publicat toate detaliile definitorii cu privire la ultima lor creatie, ce are la baza generatia F10 a deja-legendarului BMW M5.
Distribuie pe Facebook
Lansata in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt si dotata cu un propulsor V8 twin-turbo ce dezvolta 560 cai putere, ultima generatie a deja-legendarului BMW M5 impresioneaza in special prin performantele sale. Mai exact, nu in fiecare zi ne este dat sa vedem un automobil de-aproape doua tone capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in numai 4.3 secunde. In plus, datorita celor doua turbine indesate sub capota, super-sedanul bavarez reprezinta si o mare ispita pentru companiile de tuning din intreaga lume. Mai ales pentru cei de la G-Power.

Noul BMW M5 trece prin mainile celor de la G-Power, se-alege cu 640 cai putere

Specializati intr-ale manuirii si modificarii sistemelor de supraalimentare, inginerii germani au privit cu scepticism tehnologia bi-turbo, insa numai dupa cateva incercari au dat nastere kitului de performanta Bi-Tronik III. Indopat cu-acest pachet magic, noul BMW M5 si al sau V8 twin-turbo de 4.4 litri pun la dispozitia celui aflat la volan nu mai putin de 640 cai putere si 777 Newton-Metri, indeajuns pentru ca acceleratia de la 0 la 100 km/h sa coboare pana la 3.9 secunde, iar viteza maxima sa urce pana la 315 km/h.

Noul BMW M5 trece prin mainile celor de la G-Power, se-alege cu 640 cai putere

Un alt aspect ce le-a dat de gandit celor de la G-Power a fost sunetul evacuarii. Fiind inzestrata cu un motor turbo, ultima generatie a modelului bavarez de performanta nu poate fi comparata de nici un fel cu cea anterioara. Lucrurile sunt insa pe cale sa se schimbe, celebra companie germana de tuning adaugand in tolba cu bunatati dedicata recent-lansatului BMW M5 F10 si un sistem de evacuare cu patru tobe de esapament, de 100 mm fiecare, ce promite un sunet de-a dreptul asurzitor.

Noul BMW M5 trece prin mainile celor de la G-Power, se-alege cu 640 cai putere

Intr-un final, inginerii G-Power au simtit nevoia sa instaleze si o noua suspensie, de tip coilover, pachetul de tuning fiind completat de sistemul performant de franare, ce se lauda cu discuri astronomice, de 420 milimetri pe fata si 380 milimetri pe spate. Iar daca acest detaliu nu suna indeajuns de bine, viitorii clienti au la dispozitie si un sistem de franare cu discuri ceramice. Important de precizat, posesorii noului BMW M5 pot opta in cele din urma si pentru jante pe 21 inci, incalte cu pneuri Michelin.

Noul BMW M5 trece prin mainile celor de la G-Power, se-alege cu 640 cai putere

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (5) Poze BMW M5 by G-Power
mai multe