Un BMW ca ASTA n-ar trebui sa existe in lume. Puristii vor face infarct la vederea pozelor

Un BMW ca ASTA n-ar trebui sa existe in lume. Puristii vor face infarct la vederea pozelor
  • Cel mai controversat BMW M3 E46 vine de peste Ocean
  • Modelul bavarez are body kit de la Rocketbunny si suspensie pe aer
  • Surprizele majore continua in compartimentul motor
Distribuie pe Facebook

Un body kit de la Rocketbunny si o suspensie pneumatica pentru cel mai iubit BMW M3 din toate timpurile? Da, se poate si asa ceva...

A fost lansat pe piata la inceputul anilor 2000 si a uimit o planeta intreaga cu performantele sale. Dar vechiul BMW M3 E46 Coupe nu este recunoscut in lume doar pentru modul in care se conduce sau accelereaza pana la 100 km/h.

Multi apreciaza inclusiv aspectul de la exterior, probabil cel mai reusit din istoria sportivei bavareze de clasa medie. Si cu toate acestea, un pasionat de tuning din SUA nu a avut deloc mila de opera designerilor companiei din Munchen.

BMW M3 E46 Widebody

BMW M3 E46 Widebody

Ba dimpotriva: primul lucru pe care l-a facut a fost sa instaleze la nivelul caroseriei in doua portiere un body kit de la Rocketbunny. De aici si extensiile proeminente atasate aripilor laterale, care gazduiesc acum jante din aliaj supradimensionate.

Imbunatatiri majore au fost operate si la nivelul blocurilor optice, dar si sasiului, in cadrul celei din urma categorii putandu-se discuta, mai nou, despre o suspensie pe aer. La final, pachetul exterior a fost definitivat cu o folie Phoenix Yellow.

La interior, imbunatatirile par sa lipseasca cu desavarsire. Nu si sub capota insa, acolo unde motorul original de 3.2 litri si 343 de cai putere a fost inlocuit cu... unul mai recent, tot de BMW M3 si, evident, tot din familia de propulsoare S54B32.

Odata instalat pe pozitii, benzinarul cu sase cilindri in linie a primit inclusiv o admisie de la Afe, dar si un sistem de evacuare realizat custom. Asa cum era de asteptat, meniul cu pricina mai include si o noua unitate de control (ECU).

Cum arata acum fisa dyno a respectivei sportive bavareze de clasa medie ramane un mare mister, drept pentru care trecem mai departe si completam ca valorile maxime sunt livrate puntii spate printr-o cutie manuala cu sase rapoarte. Care a suferit un transplant dupa modelul motorizarii aspirate de 3.2 litri.

BMW M3 E46 Widebody

BMW M3 E46 Widebody

BMW M3 E46 Widebody

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze BMW M3 E46 Widebody
mai multe