VATH V50RS sau Cum arata rezultatul unui tuning de 30.000+ euro

VATH V50RS sau Cum arata rezultatul unui tuning de 30.000+ euro
  • Cel mai nou pachet de tuning destinat ultimului Mercedes E500 vine de la Vath
  • Compania germana propune un total de 550 CP, plus o viteza maxima de 300 km/h
  • Costul modificarilor operate depaseste cu 2.100 euro pragul celor 30.000 de euro
Distribuie pe Facebook

Cateva ornamente din fibra de carbon, o pereche de jante pe 20 inch, plus un total de 550 CP in compartimentul motor. Aceasta este, in mare, propunerea germanilor de la Vath pentru toti acei posesori de Mercedes E500 care au de cheltuit - si nu stiu pe ce - undeva in jurul a 30.000 de euro

Ascunde sub capota un V8 bi-turbo de 408 CP si poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 4.9 secunde. Cu astfel de cifre si numere oferite inca din dotarea standard, nici nu-i de mirare ca Mercedes-ul E500 ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante automobile ale categoriei sale.

Ce se intampla insa in cazul in care visezi la ceva mai mult de-atat? Germanii de la Vath au solutia perfecta. Numai ca pentru a te bucura de avantajele tratamentului cu pricina vei fi nevoit sa scoti din buzunare... peste 30.000 de euro - sau, daca vrei, aproape jumatate din costul masinii stock.

Mercedes E500 Facelift by VathMercedes E500 Facelift by Vath

Majoritatea sumei cu pricina se va duce catre plusul de CP si Nm, motorul V8 bi-turbo anterior mentionat urcand stacheta pana la 550 cai putere si 830 Newton-Metri. Rezultatul? O viteza maxima de 300 de kilometri pe ora si un minus de 10.591 euro in bugetul familie.

Inca mai ai bani de cheltuit? Sistemul de franare format din discuri de 390 milimetri si etriere cu sase pistonase, respectiv evacuarea cvadrupla cu valve controlabile iti va taia cel mai probabil pofta de tuning dupa ce te va seca de alti - da, ai vazut / citit bine!, 9.984 euro.

Nici costul jantelor pe 20 inch nu te va menaja deloc, germanii de la Vath cerand pentru incaltarile lor forjate intre 1.485 si 1.650 de euro. Nu, nu per set, ci per bucata. Adaugam in meniu si cei 1.166 de euro necesari modulului pentru coborarea suspensiei pneumatice, iar concluzia este cat se poate de clara...

... sigur nu iti va mai arde de nici un fel de imbunatatire aerodinamica - care, ce-i drept, se limiteaza la un difuzor posterior de 2.011 euro, respectiv un eleron pentru portbagaj disponibil in schimbul sumei de 1.761 de euro. Drept urmare, despre numeroasele accesorii interioare realizate din fibra de carbon si puse la dispozitia Mercedes-ului E500 nici nu mai indraznim sa precizam ceva anume...

Mercedes E500 Facelift by Vath

Mercedes E500 Facelift by Vath

Mercedes E500 Facelift by Vath

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Mercedes E500 Facelift by Vath
mai multe