Volkswagen n-ar mai fi vandut niciun Passat daca masina japoneza ar fi aratat asa de la bun inceput. Vechea Mazda6 ofera acum un motor V8 si tractiune spate

Volkswagen n-ar mai fi vandut niciun Passat daca masina japoneza ar fi aratat asa de la bun inceput. Vechea Mazda6 ofera acum un motor V8 si tractiune spate
  • Volkswagen n-ar mai fi vandut niciun Passat daca masina japoneza ar fi aratat asa de la bun inceput
  • Vechea Mazda6 ofera acum un motor V8 si tractiune spate
Trimite unui prieten

Meniul disponibil in cazul de fata continua cu o transmisie automata, plus un volan imbracat in Alcantara - cu trei spite si padele pentru schimbarea treptelor de viteza.

Nemultumit de performantele masinii sale, proprietarul unei Mazda6 din China a experimentat diferite optiuni si ingrediente pana a reusit sa obtina rezultatul dorit. Primul pas in crearea retetei a constat - dupa cate se aude si spune - in inlocuirea propulsorului original, o unitate SkyActive-G cu patru cilindri si capacitatea de 2.0 litri, cu o motorizare similara: SkyActive-G de 2.5 litri.

Ulterior, respectivul transplant a fost condimentat cu un compresor mecanic, insa posesorul masinii construite in cursul lui 2016 s-a declarat - oarecum surprinzator, dornic sa incerce si alte solutii.

Astfel, motorul SkyActive-G de 2.5 litri - mentionat anterior, in randurile de mai sus, a disparut complet din peisaj, in locul acestuia facandu-si aparitia un V8 de Lexus LS430. Insotita de o capacitate cilindrica de 4.3 litri, unitatea cu pricina dezvolta - la momentul parasirii liniei de asamblare, undeva in jurul a 290 de cai putere si, daca mai trebuia cumva precizat, 434 de Newton-Metri.

Proprietarul neobisnuitei Mazda6 a mai optat - pentru un rezultat final extrem de savuros si, de ce nu, unic in lume, inclusiv pentru transformarea masinii japoneze intr-una cu tractiune spate.

Din peisaj nu lipseste - asa cum spuneam si la inceput de material - nici transmisia automata, cu meniul pus la dispozitia soferului cuprinzand, in cazul de fata, si un volan imbracat in Alcantara, cu trei spite si padele pentru schimbarea treptelor de viteza. Persoanele din spatele spectaculosului proiect de tuning au mai instalat si o noua evacuare, plus un nou rezervor pentru benzina.

Mazda6 cu motor V8 si tractiune spate

Mazda6 cu motor V8 si tractiune spate

Mazda6 cu motor V8 si tractiune spate

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 23 Martie 2022