DUNLOP MX11F vine in sprijinul performantei pentru toti motociclistii din cursele MX

Atat pentru amatori cat si pentru motociclistii off-road profesionisti, noua anvelopa de nisip Geomax MX11F (pentru roata fata) este cea mai buna veste dupa mult timp. Dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross, anvelopa MX11F livreaza o aderenta de top, precum si niveluri superioare ale franarii, stabilitatii, durabilitatii si manevrabilitatii. Cu un pas important in fata competitiei in termeni de tractiune in viraje si linie drepta, aceasta anvelopa este expresia off-road deplina a filosofiei Dunlop: 'Ride With Confidence'.
Trimite unui prieten
PESTE BANCUL DE NISIP
Inovatia in ingineria constructiilor de motociclete pentru motocross moderne a condus la cresterea nivelului de asteptare in randurile motociclistilor de orice nivel, dar motoclicleta singura nu poate face totul. Anvelopa este pasul final - si din ce in ce mai decisiv - in cresterea nivelului de performanta si satisfactie a unui motociclist.
O pereche de anvelope de calitate superioara nu numai ca va imbunatati accelerarea si tractiunea, dar va imbunatati semnificativ si franarea, virarea, absorbtia socurilor si manevrabilitatea generala a masinariei. "A conduce cu incredere este totul," spune Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle EMEA. "Incepand din 2007, abordarea noastra la Dunlop a fost de a creea produse care sa genereze incredere prin aceea ca simti ca esti in control si simti ca te poti baza pe anvelopele noastre."
"Noua anvelopa MX11F nu numai ca intruneste aceste criterii, ci chiar le depaseste. Cea mai buna anvelopa de motocross este cea de care poti uita, cea care te lasa pur si simplu sa conduci cu deplina convingere ca anvelopele tale isi vor face treaba si te vor duce acolo unde trebuie - iar MX11 este acea anvelopa."
"Cautarea noastra de noi modalitati de a rezolva provocarile extrem de dure din motocross continua," a spus Patrice Omont, Director, Tehnologia Anvelopelor, Dunlop Motorsport si Motociclism. " MX11 este rezultatul unei indelungi observari a fortelor care actioneaza asupra anvelopei MX -si sunt o multime de astfel de forte. Aceasta anvelopa reprezinta nu numai ingemanarea gandirii si experientei Dunlop, ci si munca tehnicienilor si pilotilor Honda."
UN PATRIMONIU DE SUCCES -CONEXIUNEA EFORTURILOR
Anvelopa MX11 ilustreaza perfect strategia Dunlop de a folosi pista de curse ca un laborator de dezvoltare a unor noi produse. In termenii competitivitatii de tip off-road, nu exista pista mai solicitanta decat Campionatul Mondial de Motocross. Acesta este locul in care anvelopa MX11 a fost creata si slefuita.
Pilotii echipei mondiale de motocross Honda, Evgeny 'Bobby' Bobryshev si Rui Goncalves, au jucat un rol cheie in perfectarea acestei anvelopei MX11. "Este important sa ai o anvelopa pentru suprafete moi in care sa ai incredere; o anvelopa care sa mentina trasa si care sa nu se abata de la ea", a spus Bobryshev. "In ultimele 18 luni am lucrat alaturi de echipa Dunlop la rafinarea unei asemenea anvelope, iar in momentul de fata avem cea mai buna anvelopa pentru roata fata pe care noi deja am folosit-o in astfel de conditii. Anvelopa MX11 combina intr-un pachet extraordinar toate lucrurile pe care noi le-am comunicat echipei Dunlop."
INOVATIE IN MATERIE DE DESIGN
Inovatia a avut loc atat in materie de constructie a noii anvelope Geomax MX11 cat si in materie de design. Formele blocurilor benzii de rulare atat pe roata fata cat si pe roata spate nu au doar caracteristici vizuale distinctive: ele sunt si in totalitate eficiente. Acestea doteaza anvelopa cu o tractiune uimitoare peste terenurile nisipoase si cu o stabilitate excelenta la denivelari, cocoase si suprafete neregulate.
ANVELOPA MX11F PENTRU ROATA FATA: Profil cu elemente in forma de cruce pentru o mai mare rezistenta la rupere
In locul unei forme tipice a benzii de rulare cu dispunerea blocurilor in forma de patrat, asa cum se intalneste pe anvelope pentru roata fata de la competitori, anvelopa pentru roata fata MX11F dispune in mod inteligent elementele profilului in forma de cruce in modelul central al benzii de rulare. Aceasta da o mai mare stabilitate si rezistenta la socuri venite dintr-o varietate de unghiuri. Marginea fiecarui element de pe roata fata este mult mai ascutita decat cea a oricarui element traditional de forma patrata, minimizand reactia la socuri si tendinta de rupere pe teren valurit. Rezultatul este o manevrabilitate mult mai fina pe teren nisipos si pamant.
IN INTAMPINAREA NEVOILOR ATAT A PILOTILOR CAT SI A MOTOCICLISTILOR
Noua anvelopa MX11F de la Dunlop intalneste nevoile nu numai ale fiecarui pilot ce alearga pe terenuri nisipoase, ci si a celor mai seriosi piloti din competitii de tip off-road. Combinatia dintre tehnologia avansata Dunlop si feed-back-ul de la curse venit de la pilotii de uzina Honda in timpul dezvoltarii anvelopei a dus la producerea unei anvelope superioare -una ce va permite si pilotilor amatori sa isi forteze masinariile cu deplina incredere in cele mai dure conditii.
CARACTERISTICILE CHEIE ALE NVELOPEI MX11:
* este dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross;
*exceleaza pe nisip;
*are o stabilitate imbunatatita pe suprafete denivelate;
* are niveluri de top ale performantei in toate ariile cheie (aderenta, franare, stabilitate, durabilitate);
* prezintablocuri in forma de cruce pe anvelopa fata MX11F ce sporesc rezistenta fortelor unghiulare si extind viata anvelopei pe suprafete ferme;
* prezinta blocuri stabilizatoare Geomax pe profilul central al anvelopei spate ce mentin stabilitatea in timpul unor accelerari si franari dure;
* prezinta profile in forma de curbe crescatoare la nivelul blocurilor exterioare pe anvelopa pentru roata spate MX11, pentru o tractiune superioara;
* are o mai buna flexibilitate in carcasa pentru o mentinere pe sol sporita.
MX11 este acum disponibila in urmatoarele dimensiuni:
80/100-21 fata
110/90-19 spate
Dunlop a sprijinit urmatoarele echipe din Campionatul Mondial MX FIM:
Honda World Motocross Team - echipa oficiala de uzina
Evgeny Bobryshev
Jonathan Barragan
Kawasaki Racing Team - echipa oficiala de uzina
Gautier Paulin
Xavier Boog
Inovatia in ingineria constructiilor de motociclete pentru motocross moderne a condus la cresterea nivelului de asteptare in randurile motociclistilor de orice nivel, dar motoclicleta singura nu poate face totul. Anvelopa este pasul final - si din ce in ce mai decisiv - in cresterea nivelului de performanta si satisfactie a unui motociclist.
O pereche de anvelope de calitate superioara nu numai ca va imbunatati accelerarea si tractiunea, dar va imbunatati semnificativ si franarea, virarea, absorbtia socurilor si manevrabilitatea generala a masinariei. "A conduce cu incredere este totul," spune Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle EMEA. "Incepand din 2007, abordarea noastra la Dunlop a fost de a creea produse care sa genereze incredere prin aceea ca simti ca esti in control si simti ca te poti baza pe anvelopele noastre."
"Noua anvelopa MX11F nu numai ca intruneste aceste criterii, ci chiar le depaseste. Cea mai buna anvelopa de motocross este cea de care poti uita, cea care te lasa pur si simplu sa conduci cu deplina convingere ca anvelopele tale isi vor face treaba si te vor duce acolo unde trebuie - iar MX11 este acea anvelopa."
"Cautarea noastra de noi modalitati de a rezolva provocarile extrem de dure din motocross continua," a spus Patrice Omont, Director, Tehnologia Anvelopelor, Dunlop Motorsport si Motociclism. " MX11 este rezultatul unei indelungi observari a fortelor care actioneaza asupra anvelopei MX -si sunt o multime de astfel de forte. Aceasta anvelopa reprezinta nu numai ingemanarea gandirii si experientei Dunlop, ci si munca tehnicienilor si pilotilor Honda."
UN PATRIMONIU DE SUCCES -CONEXIUNEA EFORTURILOR
Anvelopa MX11 ilustreaza perfect strategia Dunlop de a folosi pista de curse ca un laborator de dezvoltare a unor noi produse. In termenii competitivitatii de tip off-road, nu exista pista mai solicitanta decat Campionatul Mondial de Motocross. Acesta este locul in care anvelopa MX11 a fost creata si slefuita.
Pilotii echipei mondiale de motocross Honda, Evgeny 'Bobby' Bobryshev si Rui Goncalves, au jucat un rol cheie in perfectarea acestei anvelopei MX11. "Este important sa ai o anvelopa pentru suprafete moi in care sa ai incredere; o anvelopa care sa mentina trasa si care sa nu se abata de la ea", a spus Bobryshev. "In ultimele 18 luni am lucrat alaturi de echipa Dunlop la rafinarea unei asemenea anvelope, iar in momentul de fata avem cea mai buna anvelopa pentru roata fata pe care noi deja am folosit-o in astfel de conditii. Anvelopa MX11 combina intr-un pachet extraordinar toate lucrurile pe care noi le-am comunicat echipei Dunlop."
INOVATIE IN MATERIE DE DESIGN
Inovatia a avut loc atat in materie de constructie a noii anvelope Geomax MX11 cat si in materie de design. Formele blocurilor benzii de rulare atat pe roata fata cat si pe roata spate nu au doar caracteristici vizuale distinctive: ele sunt si in totalitate eficiente. Acestea doteaza anvelopa cu o tractiune uimitoare peste terenurile nisipoase si cu o stabilitate excelenta la denivelari, cocoase si suprafete neregulate.
ANVELOPA MX11F PENTRU ROATA FATA: Profil cu elemente in forma de cruce pentru o mai mare rezistenta la rupere
In locul unei forme tipice a benzii de rulare cu dispunerea blocurilor in forma de patrat, asa cum se intalneste pe anvelope pentru roata fata de la competitori, anvelopa pentru roata fata MX11F dispune in mod inteligent elementele profilului in forma de cruce in modelul central al benzii de rulare. Aceasta da o mai mare stabilitate si rezistenta la socuri venite dintr-o varietate de unghiuri. Marginea fiecarui element de pe roata fata este mult mai ascutita decat cea a oricarui element traditional de forma patrata, minimizand reactia la socuri si tendinta de rupere pe teren valurit. Rezultatul este o manevrabilitate mult mai fina pe teren nisipos si pamant.
IN INTAMPINAREA NEVOILOR ATAT A PILOTILOR CAT SI A MOTOCICLISTILOR
Noua anvelopa MX11F de la Dunlop intalneste nevoile nu numai ale fiecarui pilot ce alearga pe terenuri nisipoase, ci si a celor mai seriosi piloti din competitii de tip off-road. Combinatia dintre tehnologia avansata Dunlop si feed-back-ul de la curse venit de la pilotii de uzina Honda in timpul dezvoltarii anvelopei a dus la producerea unei anvelope superioare -una ce va permite si pilotilor amatori sa isi forteze masinariile cu deplina incredere in cele mai dure conditii.
CARACTERISTICILE CHEIE ALE NVELOPEI MX11:
* este dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross;
*exceleaza pe nisip;
*are o stabilitate imbunatatita pe suprafete denivelate;
* are niveluri de top ale performantei in toate ariile cheie (aderenta, franare, stabilitate, durabilitate);
* prezintablocuri in forma de cruce pe anvelopa fata MX11F ce sporesc rezistenta fortelor unghiulare si extind viata anvelopei pe suprafete ferme;
* prezinta blocuri stabilizatoare Geomax pe profilul central al anvelopei spate ce mentin stabilitatea in timpul unor accelerari si franari dure;
* prezinta profile in forma de curbe crescatoare la nivelul blocurilor exterioare pe anvelopa pentru roata spate MX11, pentru o tractiune superioara;
* are o mai buna flexibilitate in carcasa pentru o mentinere pe sol sporita.
MX11 este acum disponibila in urmatoarele dimensiuni:
80/100-21 fata
110/90-19 spate
Dunlop a sprijinit urmatoarele echipe din Campionatul Mondial MX FIM:
Honda World Motocross Team - echipa oficiala de uzina
Evgeny Bobryshev
Rui Goncalves
LS Honda - echipa de sprijin oficialaJonathan Barragan
Kawasaki Racing Team - echipa oficiala de uzina
Gautier Paulin
Xavier Boog
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
-
Capota fata, skoda octavia 3 combi (5e5) (id:659345) 1055 Lei
Vand piese yamaha r6 99-02 50 €
Set discuri frana față-spate 380 lei 380 Lei
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Skoda octavia i 2014 6950 €
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
-
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
-
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Radio cd cu navigatie, 5p0035191g, seat leon (1p1) (id:314035) 590 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Radiator turbo intercooler toyota rav 4 ii 2000 2001 2002 2003... 250 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
-
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
-
Grila fata dacia duster 2010-2017 [v1] 595 Lei
Opel zafira 1.9 cdti 2008 999 €
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei



Publicat în categoria: Moto
DATA PUBLICĂRII: 19 Aprilie 2012