DUNLOP MX11F vine in sprijinul performantei pentru toti motociclistii din cursele MX
Atat pentru amatori cat si pentru motociclistii off-road profesionisti, noua anvelopa de nisip Geomax MX11F (pentru roata fata) este cea mai buna veste dupa mult timp. Dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross, anvelopa MX11F livreaza o aderenta de top, precum si niveluri superioare ale franarii, stabilitatii, durabilitatii si manevrabilitatii. Cu un pas important in fata competitiei in termeni de tractiune in viraje si linie drepta, aceasta anvelopa este expresia off-road deplina a filosofiei Dunlop: 'Ride With Confidence'.
PESTE BANCUL DE NISIP
Inovatia in ingineria constructiilor de motociclete pentru motocross moderne a condus la cresterea nivelului de asteptare in randurile motociclistilor de orice nivel, dar motoclicleta singura nu poate face totul. Anvelopa este pasul final - si din ce in ce mai decisiv - in cresterea nivelului de performanta si satisfactie a unui motociclist.
O pereche de anvelope de calitate superioara nu numai ca va imbunatati accelerarea si tractiunea, dar va imbunatati semnificativ si franarea, virarea, absorbtia socurilor si manevrabilitatea generala a masinariei. "A conduce cu incredere este totul," spune Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle EMEA. "Incepand din 2007, abordarea noastra la Dunlop a fost de a creea produse care sa genereze incredere prin aceea ca simti ca esti in control si simti ca te poti baza pe anvelopele noastre."
"Noua anvelopa MX11F nu numai ca intruneste aceste criterii, ci chiar le depaseste. Cea mai buna anvelopa de motocross este cea de care poti uita, cea care te lasa pur si simplu sa conduci cu deplina convingere ca anvelopele tale isi vor face treaba si te vor duce acolo unde trebuie - iar MX11 este acea anvelopa."
"Cautarea noastra de noi modalitati de a rezolva provocarile extrem de dure din motocross continua," a spus Patrice Omont, Director, Tehnologia Anvelopelor, Dunlop Motorsport si Motociclism. " MX11 este rezultatul unei indelungi observari a fortelor care actioneaza asupra anvelopei MX -si sunt o multime de astfel de forte. Aceasta anvelopa reprezinta nu numai ingemanarea gandirii si experientei Dunlop, ci si munca tehnicienilor si pilotilor Honda."
UN PATRIMONIU DE SUCCES -CONEXIUNEA EFORTURILOR
Anvelopa MX11 ilustreaza perfect strategia Dunlop de a folosi pista de curse ca un laborator de dezvoltare a unor noi produse. In termenii competitivitatii de tip off-road, nu exista pista mai solicitanta decat Campionatul Mondial de Motocross. Acesta este locul in care anvelopa MX11 a fost creata si slefuita.
Pilotii echipei mondiale de motocross Honda, Evgeny 'Bobby' Bobryshev si Rui Goncalves, au jucat un rol cheie in perfectarea acestei anvelopei MX11. "Este important sa ai o anvelopa pentru suprafete moi in care sa ai incredere; o anvelopa care sa mentina trasa si care sa nu se abata de la ea", a spus Bobryshev. "In ultimele 18 luni am lucrat alaturi de echipa Dunlop la rafinarea unei asemenea anvelope, iar in momentul de fata avem cea mai buna anvelopa pentru roata fata pe care noi deja am folosit-o in astfel de conditii. Anvelopa MX11 combina intr-un pachet extraordinar toate lucrurile pe care noi le-am comunicat echipei Dunlop."
INOVATIE IN MATERIE DE DESIGN
Inovatia a avut loc atat in materie de constructie a noii anvelope Geomax MX11 cat si in materie de design. Formele blocurilor benzii de rulare atat pe roata fata cat si pe roata spate nu au doar caracteristici vizuale distinctive: ele sunt si in totalitate eficiente. Acestea doteaza anvelopa cu o tractiune uimitoare peste terenurile nisipoase si cu o stabilitate excelenta la denivelari, cocoase si suprafete neregulate.
ANVELOPA MX11F PENTRU ROATA FATA: Profil cu elemente in forma de cruce pentru o mai mare rezistenta la rupere
In locul unei forme tipice a benzii de rulare cu dispunerea blocurilor in forma de patrat, asa cum se intalneste pe anvelope pentru roata fata de la competitori, anvelopa pentru roata fata MX11F dispune in mod inteligent elementele profilului in forma de cruce in modelul central al benzii de rulare. Aceasta da o mai mare stabilitate si rezistenta la socuri venite dintr-o varietate de unghiuri. Marginea fiecarui element de pe roata fata este mult mai ascutita decat cea a oricarui element traditional de forma patrata, minimizand reactia la socuri si tendinta de rupere pe teren valurit. Rezultatul este o manevrabilitate mult mai fina pe teren nisipos si pamant.
IN INTAMPINAREA NEVOILOR ATAT A PILOTILOR CAT SI A MOTOCICLISTILOR
Noua anvelopa MX11F de la Dunlop intalneste nevoile nu numai ale fiecarui pilot ce alearga pe terenuri nisipoase, ci si a celor mai seriosi piloti din competitii de tip off-road. Combinatia dintre tehnologia avansata Dunlop si feed-back-ul de la curse venit de la pilotii de uzina Honda in timpul dezvoltarii anvelopei a dus la producerea unei anvelope superioare -una ce va permite si pilotilor amatori sa isi forteze masinariile cu deplina incredere in cele mai dure conditii.
CARACTERISTICILE CHEIE ALE NVELOPEI MX11:
* este dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross;
*exceleaza pe nisip;
*are o stabilitate imbunatatita pe suprafete denivelate;
* are niveluri de top ale performantei in toate ariile cheie (aderenta, franare, stabilitate, durabilitate);
* prezintablocuri in forma de cruce pe anvelopa fata MX11F ce sporesc rezistenta fortelor unghiulare si extind viata anvelopei pe suprafete ferme;
* prezinta blocuri stabilizatoare Geomax pe profilul central al anvelopei spate ce mentin stabilitatea in timpul unor accelerari si franari dure;
* prezinta profile in forma de curbe crescatoare la nivelul blocurilor exterioare pe anvelopa pentru roata spate MX11, pentru o tractiune superioara;
* are o mai buna flexibilitate in carcasa pentru o mentinere pe sol sporita.
MX11 este acum disponibila in urmatoarele dimensiuni:
80/100-21 fata
110/90-19 spate
Dunlop a sprijinit urmatoarele echipe din Campionatul Mondial MX FIM:
Honda World Motocross Team - echipa oficiala de uzina
Evgeny Bobryshev
Jonathan Barragan
Kawasaki Racing Team - echipa oficiala de uzina
Gautier Paulin
Xavier Boog
Inovatia in ingineria constructiilor de motociclete pentru motocross moderne a condus la cresterea nivelului de asteptare in randurile motociclistilor de orice nivel, dar motoclicleta singura nu poate face totul. Anvelopa este pasul final - si din ce in ce mai decisiv - in cresterea nivelului de performanta si satisfactie a unui motociclist.
O pereche de anvelope de calitate superioara nu numai ca va imbunatati accelerarea si tractiunea, dar va imbunatati semnificativ si franarea, virarea, absorbtia socurilor si manevrabilitatea generala a masinariei. "A conduce cu incredere este totul," spune Sharon Antonaros, Director Dunlop Motorcycle EMEA. "Incepand din 2007, abordarea noastra la Dunlop a fost de a creea produse care sa genereze incredere prin aceea ca simti ca esti in control si simti ca te poti baza pe anvelopele noastre."
"Noua anvelopa MX11F nu numai ca intruneste aceste criterii, ci chiar le depaseste. Cea mai buna anvelopa de motocross este cea de care poti uita, cea care te lasa pur si simplu sa conduci cu deplina convingere ca anvelopele tale isi vor face treaba si te vor duce acolo unde trebuie - iar MX11 este acea anvelopa."
"Cautarea noastra de noi modalitati de a rezolva provocarile extrem de dure din motocross continua," a spus Patrice Omont, Director, Tehnologia Anvelopelor, Dunlop Motorsport si Motociclism. " MX11 este rezultatul unei indelungi observari a fortelor care actioneaza asupra anvelopei MX -si sunt o multime de astfel de forte. Aceasta anvelopa reprezinta nu numai ingemanarea gandirii si experientei Dunlop, ci si munca tehnicienilor si pilotilor Honda."
UN PATRIMONIU DE SUCCES -CONEXIUNEA EFORTURILOR
Anvelopa MX11 ilustreaza perfect strategia Dunlop de a folosi pista de curse ca un laborator de dezvoltare a unor noi produse. In termenii competitivitatii de tip off-road, nu exista pista mai solicitanta decat Campionatul Mondial de Motocross. Acesta este locul in care anvelopa MX11 a fost creata si slefuita.
Pilotii echipei mondiale de motocross Honda, Evgeny 'Bobby' Bobryshev si Rui Goncalves, au jucat un rol cheie in perfectarea acestei anvelopei MX11. "Este important sa ai o anvelopa pentru suprafete moi in care sa ai incredere; o anvelopa care sa mentina trasa si care sa nu se abata de la ea", a spus Bobryshev. "In ultimele 18 luni am lucrat alaturi de echipa Dunlop la rafinarea unei asemenea anvelope, iar in momentul de fata avem cea mai buna anvelopa pentru roata fata pe care noi deja am folosit-o in astfel de conditii. Anvelopa MX11 combina intr-un pachet extraordinar toate lucrurile pe care noi le-am comunicat echipei Dunlop."
INOVATIE IN MATERIE DE DESIGN
Inovatia a avut loc atat in materie de constructie a noii anvelope Geomax MX11 cat si in materie de design. Formele blocurilor benzii de rulare atat pe roata fata cat si pe roata spate nu au doar caracteristici vizuale distinctive: ele sunt si in totalitate eficiente. Acestea doteaza anvelopa cu o tractiune uimitoare peste terenurile nisipoase si cu o stabilitate excelenta la denivelari, cocoase si suprafete neregulate.
ANVELOPA MX11F PENTRU ROATA FATA: Profil cu elemente in forma de cruce pentru o mai mare rezistenta la rupere
In locul unei forme tipice a benzii de rulare cu dispunerea blocurilor in forma de patrat, asa cum se intalneste pe anvelope pentru roata fata de la competitori, anvelopa pentru roata fata MX11F dispune in mod inteligent elementele profilului in forma de cruce in modelul central al benzii de rulare. Aceasta da o mai mare stabilitate si rezistenta la socuri venite dintr-o varietate de unghiuri. Marginea fiecarui element de pe roata fata este mult mai ascutita decat cea a oricarui element traditional de forma patrata, minimizand reactia la socuri si tendinta de rupere pe teren valurit. Rezultatul este o manevrabilitate mult mai fina pe teren nisipos si pamant.
IN INTAMPINAREA NEVOILOR ATAT A PILOTILOR CAT SI A MOTOCICLISTILOR
Noua anvelopa MX11F de la Dunlop intalneste nevoile nu numai ale fiecarui pilot ce alearga pe terenuri nisipoase, ci si a celor mai seriosi piloti din competitii de tip off-road. Combinatia dintre tehnologia avansata Dunlop si feed-back-ul de la curse venit de la pilotii de uzina Honda in timpul dezvoltarii anvelopei a dus la producerea unei anvelope superioare -una ce va permite si pilotilor amatori sa isi forteze masinariile cu deplina incredere in cele mai dure conditii.
CARACTERISTICILE CHEIE ALE NVELOPEI MX11:
* este dezvoltata impreuna cu echipa Honda World Motocross;
*exceleaza pe nisip;
*are o stabilitate imbunatatita pe suprafete denivelate;
* are niveluri de top ale performantei in toate ariile cheie (aderenta, franare, stabilitate, durabilitate);
* prezintablocuri in forma de cruce pe anvelopa fata MX11F ce sporesc rezistenta fortelor unghiulare si extind viata anvelopei pe suprafete ferme;
* prezinta blocuri stabilizatoare Geomax pe profilul central al anvelopei spate ce mentin stabilitatea in timpul unor accelerari si franari dure;
* prezinta profile in forma de curbe crescatoare la nivelul blocurilor exterioare pe anvelopa pentru roata spate MX11, pentru o tractiune superioara;
* are o mai buna flexibilitate in carcasa pentru o mentinere pe sol sporita.
MX11 este acum disponibila in urmatoarele dimensiuni:
80/100-21 fata
110/90-19 spate
Dunlop a sprijinit urmatoarele echipe din Campionatul Mondial MX FIM:
Honda World Motocross Team - echipa oficiala de uzina
Evgeny Bobryshev
Rui Goncalves
LS Honda - echipa de sprijin oficialaJonathan Barragan
Kawasaki Racing Team - echipa oficiala de uzina
Gautier Paulin
Xavier Boog
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
StiriPeSurse.ro
Vasile Bănescu pune tunurile pe preotul care cere închisoare pentru fetele frumoase abuzate: 'Gândire...
mai multe
Publicat în categoria: Moto
DATA PUBLICĂRII: 19 Aprilie 2012