De ce sunt bujiile DENSO Twin Tip (TT) atat de performante si eficiente?
- DENSO Iridium TT are 2 electrozi subtiri
- Bujiile cu nichel DENSO au o putere sporita a scanteii
- Tehnologia Twin Tip, cea mai eficienta pentru o aprindere perfecta
DENSO este un nume in domeniul aprinderii pe cat de vechi, pe atat de respectat si de cunoscut. Poate si pentru ca aceasta companie japoneza se ocupa de buna functionare a motoarelor, fabricand bujii de calitate inca din 1959. Dar si pentru ca de-a lungul anilor a venit cu inovatii interesante menite sa faca o viata mai buna automobilelor din toata lumea.
Bujiile cu scanteie Twin Tip (TT) sunt un exemplu de inovatie recenta gandita cu un singur scop: eficienta in exploatare (consum scazut de carburant, rezistenta in timp si aprindere optima). Bujiile cu scanteie DENSO TT sunt un produs patentat de compania japoneza, ce folosesc tehnologia Super Ignition Plug (SIP) si ofera oricarui utilizator, longevitate, emisii scazute si economie de carburant. Secretul se afla, asa cum ii spune si numele, intr-un varf dublu care genereaza scanteia.
DENSO Nickel Twin Tip – Eficienta ridicata, costuri reduse
DENSO a adus prima patentare la nivel mondial pentru bujiile Nickel TT care ofera un interior de nichel si un electrod de trecere dublu, cu diametrul de 1,5 mm, atingand o eficienta ridicata de aprindere, fara a folosi metale pretioase. Bujiile Nickel TT sunt primele bujii cu electrozi subtiri care nu folosesc materiale pretioase. Electrodul central de 1,5 mm, mai mic decat bujiile standard cu nichel, permite ca bujia DENSO Nickel TT sa genereze o putere superioara a scanteii, reusind astfel o aprindere mult mai eficienta a amestecului aer-carburant.
Privind parametrii specifici aprinderii, bujiile Nickel TT sunt foarte aproape de eficienta bujiilor cu iridiu, ele permitand o reducere a consumului de carburant. Acest lucru este realizat prin arderea completa a amestecului din cilindru, ceea ce duce la imbunatatirea performantelor motorului.
DENSO Iridium TT– Performanta de pionierat
Despre bujiile DENSO Iridium TT am mai povestit. Iridium TT ofera cel mai subtire electrod central la nivel mondial, de 0.4 mm, si un electrod de masa de 0.7 mm. Aceasta gama Aftermarket ofera cea mai avansata tehnologie si calitate OE pentru o gama mai larga de vehicule, cu un cost mult mai accesibil. Este astfel asigurata o durata de viata extinsa cu pana la de 3 ori fata de cea a bujiilor cu Nichel si duce la o crestere a economiei de carburant, imbunatatind per global performantele vehiculului.
Bujiile cu Nichel au doua suprafete plane care blocheaza marirea spatiului dintre electrozi. Dar bujiile DENSO Iridium TT au doi electrozi foarte subtiri (electrodul central mai mic cu 0.2 mm decat cel mai apropiat produs concurent) ce actioneaza ca niste “degete” subtiri, permitand astfel scanteii sa se miste 360° pe 3 directii.
Acest lucru imbunatateste aprinderea amestecului aer-carburant si, in acelasi timp, permite scanteii sa se extinda mai repede si mai bine, optimizand atat economia de carburant, cat si performantele inregistrate.
Tehnologia de ultima generatie Denso a permis crearea unui aliaj unic de Iridiu-Rodiu, cu cea mai mare concentratie de Iridiu din piata, pentru electrodul central, cat si un aliaj special din platina pentru electrodul de masa, oferind o viata indelungata bujiei.
In concluzie, avand o experienta vasta in domeniu, cat si cele mai performante tehnologii moderne, e clar ca produsele DENSO sunt unele de calitate, cu o gama variata de utilizari, menite sa scoata cele mai bune performante din automobilele noastre, dar sa ne si ajute sa avem un consum scazut de combustibil.
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Renault megane 16v 2006 2000 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €